Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007

Παιχνιδι για το Σαββατοκυριακο.

Εδω στα μερη μας επικρατει απιστευτο κρυο ,αερας και ολα τα σχετικα ενος χειμωνιατικου τοπιου.
Πινοντας λοιπον τα ποτα σας ειτε για να διορθωθει η φωνη ,η η διαθεση ,σας εχω ενα τεστ που μπορειτε να το μοιραστειτε με τους φιλους σας.
Εχομε λοιπον ...
1)Αλογο δηλωνει καριερα
2)Τιγρης ''' Αξιοπρεπεια
3)Αγελαδα''''' οικογενεια
4)Προβατο ''''''' αγαπη
5)Γουρουνι'''''' λεφτα.
Αναλογα με τι σειρα θα βαλετε τα ζωα απο το 1-5 δηλωνει πιο για σας ειναι πιο σημαντικο.
Δευτερο Τεστ
---------------
Θα βαλετε διπλα στα παρακατω ενα επιθετο.
1)Σκυλος πχ αγαπημενος -- ειναι η γνωμη για τον εαυτο σου.
2)Γατα πχ σκληρη ----γνωμη για τους αλλους.
3)Θαλασσα πχ-απεραντη -----γνωμη για την ζωη σου
4)καφες πχ ζεστος -------γνωμη για το σεξ
5)ποντικος πχ απαισιος----- γνωμη για τους εχθρους σου.

Τριτο Τεστ
-------------
Διπλα στα παρακατω χρωματα θα βαλετε ενα ονομα.
Κοκκινο πχ Βασιλης Δηλωνει τον ερωτικο σας συντροφο.
Πορτοκαλι πχ Μαρινα Δηλωνει αυτον που θα θυμαστε παντα
Κιτρινο πχ Δημητρα Δηλωνει τον πραγματικο φιλο σε δυσκολες στιγμες
Λευκο πχ Μαρια Αδελφη ψυχη
Πρασινο πχ Λεω δηλωνει αυτον που εκτιμας πολυ.
Αυτα φιλοι μου .Ειπα λιγο να ξεφυγομε απο αναζητησεις επιθυμιων .Τα ονειρα μας ας ξεκουραστουν λιγο και η ψυχη μας ας παιξει σαν τα μικρα παιδια.
Καλο και ξεκουραστο Σαββατοκυριακο για ολους.Μια τεραστια εισπνοη απο ωραιες στιγμες που με την εκπνοη την Δευτερα να οδηγηθουμε σε μια ηρεμη εβδομαδα.

18 σχόλια:

vagnes είπε...

Τα πολλα "γουρουνια" δεν φτιαχνουν τις καλες "αγελαδες".
Τα "γουρουνια" δεν ειναι το παν στη ζωη, το "προβατο" ειναι.
Μας αρκουν και λιγα "γουρουνια", "προβατα" θελουμε πολλα.
Η αναζητηση του "αλογου" χωρις "τιγρη" διαλυει τις "αγελαδες".
Μπραβο... με τις εκπληξεις σου, μας δινεις ιδεες

prasino liker είπε...

Μια διευκρινηση.Στο τριτο τεστ τα ονοματα που θα βαλετε ειναι φιλων ,γνωστων,αγαπημενων.

prasino liker είπε...

Vagnes Kαλη Κυριακη.

Kaveiros είπε...

Να'σαι καλα:)Μπας και βγαλουμε καμιαν ακρη......:)Λεμε τωρα....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μια όμορφη Κυριακή να έχεις λικεράκι μου:))))
Πάω να κάνω το παιχνίδι, να δω τι θα μου βγάλει:)
Αν και νομίζω ότι πια ξέρω ποιους αγαπάω, εκτιμάω, τι γνώμη έχω για τους άλλους, τι θεωρώ σημαντικά στη ζωή μου κ.λ.π
Βάβαια δεν ξέρω κάτι βασικό, τι γνώμη έχουν οι άλλοι για μένα, κι αυτό δυστυχώς δεν μου το δείχνει το παιχνιδάκι σου.
Φιλάκια, καλά να περνάς:))))

osela είπε...

λικεράκι

τα τεστ τα ήξερα, τα είχαμε ξανακάνει παλιότερα με την παρέα μου αλλά δεν μπορούσα να τα θυμηθώ... ευτυχώς μου τα θύμησες εσύ!!!
καλή βδομάδα να έχεις!

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον!

prasino liker είπε...

Kaveire
-----------
Δεν νομιζω να χρειαζεται να βγαλομε ακρη.Αλλο τα παιχνιδια,αλλη η πραγματικοτητα.


Ελενα
--------
Θα νιωσεις πολυ καλυτερα οταν δεν σε ενδιαφερει η γνωμη των αλλων για σενα.


Oselaki
-----------
Να εισαι καλα.Δεν ειναι τιποτα σπουδαιο.Απλως περναει πιο ευχαριστα το απογευμα της Κυριακης.

Ηλιογραφε
------------
Μαλλον παλιμπαιδιζω.



Καλη εβδομαδα σε ολους.

prasino liker είπε...

Φιλοι μου μπορειτε να δειτε στο You tube .Zorbas dancing by aboriginal Και θα διαλεξετε το Zorba the Greek yolngu style.
Eιναι κατι διαφορετικο.

the navigator είπε...

Πέρασε η Κυριακή και δεν έπαιξα...

ίσως next time...

καλή εβδομάδα !

Angel Vs Life είπε...

xaxa. kalytera na min moirastoume ta apotelesmata mas me gnostous :o)

GhostHunter είπε...

Ούτως ή άλλως μεγάλα παιδιά είμαστε...

Καληνύχτα

Ra Ma είπε...

Ένα καληνύχτα για το λικεράκι.

Να είσαι πάντα καλά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μια καληνύχτα κι από μένα λικεράκι:)))
Καλή ξεκούραση!!

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσουν πολύ αυτά τα "ψυχολογικά" tests.
Να περνάς καλά :-)

prasino liker είπε...

Συγνωμη που δεν απαντησα σε σας φιλοι μου,αλλα ελλειψα για λιγες ημερες.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Nαι,το ξέρω αυτό το παιχνίδι.
Είναι ενδιαφέρον!
(ελπίζω να πήρες το μήνυμά μου)

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ,ΕΔΩ ΜΠΙΡΙΓΚΟΣ.ΟΠΑ ΜΠΑΜΠΑΚΟ.
ΜΛΑΒΟ ΡΕ ΣΥ ΜΕ ΤΟ ΣΚΛΥΛΟ ΠΟΥΧΕΙ ΠΕΚΝΕΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙ.ΤΟΝ ΕΣΩΣΕΣ .ΕΙΣΑΙ ΗΡΛΩΑΣ.ΚΑΤΛΙ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΤΑΒΙΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΚΟΠΡΟΙ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΜΕΡΑ.