Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

Για εναν αλητη σκυλο Δαλματιας!!!!

Θα σας διηγηθω τι μου συνεβη πριν λιγες ημερες.
Μια κυρια που μενει σε πολυκατοικια κοντα στην γειτονια μου,εχει ενα σκυλο Δαλματιας.
Αυτος ο σκυλος λοιπον ,εφυγε απο το σπιτι της και βρεθηκε στην αυλη μου.
Θεωρησα πρεπον να τον οδηγησω πισω.Τον δενω με το λουρι του δικου μου σκυλου,πολυ ηρεμος και φιλικος και τον οδηγω στο σπιτι του.
Χτυπαω το κουδουνι της ιδιοκτητριας .Δεν απανταει κανεις.Με ακουει ομως η κυρια που μενει στο απο κατω διαμερισμα.Μου ανοιγει την πορτα,ανεβαινω την σκαλα με τον σκυλο και βγαινει να μου μιλησει.Ξεχναει οτι εχει αφησει το κλειδι απο μεσα και κλεινει την πορτα της.
Αρχισε λοιπον να ωρυεται για το πως θα μπει μεσα.
Αφηνω τον σκυλο και γυριζω σπιτι μου για να βρω το τηλεφωνο κλειδαρα.
Δινω διευθυνση και γυριζω για να της πω να μην ανησυχει.Ανεβαινω την σκαλα και την βρισκω φαρδεια πλατεια στο πατωμα .Ειχε πεσει .Να κλαιει και να μου λεει οτι μπορει και να εσπασε το ποδι της.Δεν μπορω να την βοηθησω να σηκωθει ειναι αρκετα βαρια.Κατεβηκα κατω να προυπαντησω τον κλειδαρα ,οπου με την βοηθεια του την σηκωσαμε.Ανοιξε την πορτα σε ενα δευτερολεπτο.Τον πληρωσα εγω,βοηθησα την κυρια μεχρι να αισθανθει καλυτερα.Ευτυχως δεν ειχε σπασει τιποτα και φευγω για το σπιτι μου.Συναντω τον σκυλο ο οποιος μαλλον πηδηξε απο την ταρατσα στην διπλανη μεχρι που βρεθηκε ξανα στο δρομο να αλητευει.
Ηθικον διδαγμα.Το παιζομε καλοι Σαμαριτες η κανομε την παπια;Ολη αυτη η ιστορια μου εφαγε τρεις ωρες.

29 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Φοβερό σκηνικό!
Θα ήθελα να μου έχει συμβεί!
Θα είχα φροντίσει να αποθανατίσω την κυρία φαρδειά πλατειά, τον σκύλο, και τον κλειδαρά εν ώρα εγασίας, και θα είχα καθίσει να γράψω μετά κάτι σαν τους "Αρουραίους τση Ζάκυθος"... Μόνο που θα ήταν αληθινό...

anna είπε...

Ψηφίζω - Καλοί Σαμαρίτες, οι παπιες ειναι καλες όταν πετάνε... Χρειαζεται ομως να μετριάζουμε το κόστος μιας και αν το πληρώνουμε συνέχεια εμείς έχουμε μείνει ταπί και όχι ψυχραιμοι χιχι! καλημέρες

ΕΛΕΝΑ είπε...

Xα χα χαααααααα:)))
Συγγνώμη λικεράκι μου που γελάω, αλλά μου φάνηκε πολύ αστεία η όλη σκηνή, μέσα στην τραγικότητά της:)
Οσο για το τι πρέπει να κάνεις, ότι και να σου πούμε εμείς, εσύ τα ίδια θα εξακολουθείς να κάνεις πιστεύω. Δεν μπορώ δηλαδή με τίποτα να σε φανταστώ να κάνεις την πάπια. Δυστυχώς ούτε εγώ μπορώ να την κάνω, κι αυτό τις περισσότερες φορές έχει το τίμημά του. Αλλά αυτό το ξέρουμε-;))

helorus είπε...

Κάτι πιο ενδιάμεσο ανάμεσα σε Καλός Σαμαρίτης και Πάπια;

Angel Vs Life είπε...

to ti tha apofasiseis exartatai apo to poios kai an tha pei euxaristo...

Ra Ma είπε...

Ψηφίζω καλό Σαμαρείτη, επικίνδυνη η πάπια, ειδικά την εποχή κυνηγιού, κίνδυνος!
Τέτοιες ιστορίες δεν σου συμβαίνουν κάθε μέρα και μαλιστα να την έχεις πλήρωσει κιόλας!!!

Είμαι της άποψης, "κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό" και δεν το έχω μετανοιώσει...

Καλό Σαββατοκύριακο.

prasino liker είπε...

Constantine
-------------
Το τελευταιο χτυπημα ηταν οταν ειδα τον σκυλο ξανα εξω στον δρομο να τριγυρνα.

anna
-----
Aπο την καλωσυνη μου την εχω πατησει πολλες φορες.

ελενα
-------
Μαλλον μου τρεχουν.Δεν ξερω γιατι.
Σε μια αλλη περιπτωση και αυτο στην γειτονια μου,προσπαθησα να συμβουλευσω μια κοπελλα να μην ανεχεται να την ξυλοκοπαει ο καλος της με αποτελεσμα σχεδον καθε εβδομαδα να καταληγει στο νοσοκομειο.Δεν καταλαβενε τιποτα.Θεωρησα καλο να το πω στην μητερα της.Η οποια μητερα με κατηγορησε οτι της ανεβασα το ζαχαρο.Για παρα πολυ καιρο δεν μου μιλουσε.Η κορη τελικα χωρισε.


Ηelorus
----------
Στο επομενο συμβαν θα μου ελθει εμπνευση ,αν και νιωθω οτι τερμα οι καλες πραξεις.


Angel
----------
Δεν θελω να μου λενε ποτε ευχαριστω.Δυστυχως λειτουργω αυθορμητα ,χωρις να σκεφτω τα επακολουθα.


Radio Marconi
-----------------
Μαλλον εχει γεμισει ο γιαλος.

Kaveiros είπε...

Ψυχραιμια:)

vagnes είπε...

Να συμπεριφερομαστε οπως θα θελαμε να μας συμπεριφερθουν, αν εμεις βρισκομαστε στη δυσκολη κατασταση...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο λικεράκι:))))
Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!!!

prasino liker είπε...

Kaveire
----------
Συμφωνω συμφωνω!!!

Vagnes
---------
Ετσι πρεπει και ετσι θα γινεται.


Ελενα
---------
Και σε σενα ενα γλυκυτατο Σαββατοκυριακο.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Ωχ,δεν ξέρω...Δύσκολο το ερώτημα,πραγματικά...Αν ήξερα από την αρχή ότι θα ξεμπερδέψω δύσκολα,τότε θα έκανα την πάπια(όχι στη δική σου περίπτωση,γενικά μιλάω,για κάθε δυσκολία).Αν έβγαινε σε καλό όλο αυτό,τότε θα ήμουν Σαμαρείτης.
Ερώτηση που μόλις μου γεννήθηκε:αυτό εννοούμε τις φορές που λέμε σε κάποιον ότι είναι γαϊδούρi...ξεσαμάρωτο;(όχι Σαμαρείτης;)
:)
Ίδια η ρίζα;
Όταν κάνει την πάπια;

fish eye είπε...

τι θα ειχαμε τωρα να γελαμε ε;;
φιλια κ υπομονη

adaeus είπε...

Ηταν λίγο γκαντέμικο το σκηνικό, δε βρίσκεις; Από την άλλη να αλλάξουμε ρότα για αυτό, δε λέει. Καλό σου βράδυ.

prasino liker είπε...

ολα θα πανε καλα
--------------------
Θα το ονομαζαμε γαιδουρι παπισιο.
Το γαιδουρι το πιο ταπεινο απο τα πλασματα αποκλειεται να ειναι α-σαμαρειτης .Και να ηθελε δεν θα τον αφηνε ο γαιδουρινος κωδικας συμπεριφορας.
Καλη εβδομαδα.


φεγγαραγκαλιες
----------------
Γελαω και εγω με τα παθηματα μου αλλα και των αλλων χωρις να ειμαι κακοπροαιρετη.
Καλη εβδομαδα.


adaeus
----------
Tι να γινει.Δεν μπορουμε να ξερομε τι θα προκυψει.

Halinaria είπε...

Μπορεί το Post να αφορούσε την καλή πράξη που έκανες στον σκύλο, εγώ όμως θα σταθώ σε αυτό που έκανες για την κοπέλα που την έδερνε ο καλός της...
Να συνεχίσεις έτσι και να μην σε σταματάει η αναίδεια και ο θυμός ακόμα κι αυτών των ίδιων που πας να βοηθήσεις.
Την πραγματική βοήθεια που προσφέρουμε με τέτοιες κινήσεις, δεν την βλέπουμε και δεν την μαθαίνουμε ποτέ.
Δεν θα σου πω ένα, αλλά τρία:
Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!

Despina είπε...

Στην προκειμένη περίπτωση την κυρία την "έφαγε" η περίεργεια.
Μα που άκουσε το κουδόυνι του από πάνω διαμερίσματος!; :)))
Καλή εβδομάδα.

thanasis είπε...

Η πράξη έχει σημασία πάνω από όλα και αυτή κρατάμε σε κάθε περίπτωση :)

prasino liker είπε...

halinaria
-------------
Ξερεις μερικες φορες διερωτομαι αν πρεπει να επεμβαινομε και σε τετοιες ασχημες καταστασεις.


αmo
-------
Ελα ντε .Πραγματι την εφαγε η περιεργεια διοτι με την ιδιοκτητρια του σκυλου δεν τα πανε καλα ,οποτε ηθελε να μαθει τι γινεται.


Thanasi
-----------
Σε ευχαριστω για την επισκεψη.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Γαϊδούρι παπίσιο...Μάλιστα...Μια χαρά μου φαίνεται!
:)

osela είπε...

λικεράκι, πάντως δεν είχες καθόλου βαρετή μέρα!
αλλιώς μπορεί να έπληττες.

cinderella είπε...

Κάνουμε την πάπια!! :)))
Ελπίζω τουλάχιστον η κυρία να σου έδωσε τα λεφτά που πλήρωσες για τον κλειδαρα!!

prasino liker είπε...

oλα θα πανε καλα
------------------
Μια και ζουμε στην εποχη των μεταλλαγμενων ασ το μεταλλαξουμε λοιπον.

Osela
--------
Exεις δικιο.Λες και δεν ειχα τιποτα αλλο να κανω.Ας προσεχα.

cinderella
-----------
Ποτε δεν θα τα δεχομουν.

βασίλης είπε...

Καλά αυτό κι αν ήταν περιπετεια. Παντως εσύ έκανες την καλή σου πράξη. Και αυτό μετράει τελικά περισσότερο από ένα σκάρτο ευχαριστώ

prasino liker είπε...

Bασιλη
---------
Να εισαι καλα.

Neraida είπε...

lol Με έκανες να χαμογελάσω με τα κωμικοτραγικά σου! Φυσικά και έκανες πολύ καλά! Αλλά τον κλειδαρά έπρεπε να τον πληρώσει η περίεργη κυρία!

Socrates είπε...

Οι συμπτώσεις και τα τυχαία περιστατικά θα περιγελούν πάντα τις όποιες γενναίες και σοφά μελετημένες αποφάσεις και επιλογές μας, prasino liker. Τα σέβη μου.

ρΟ είπε...

πολυ γλυκο...ειλικρινα πολυ γλυκο και δηλωνει πολλα...(οσο τραγελαφικο κι αν ειναι...)

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ.ΟΠΑ ΜΠΑΜΠΑΚΟ.ΝΑΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΡΩΜΕ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ.ΝΑ ΦΑΜΕ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΗΣΤΙΚΟΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΡΩΑΣ ΠΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΚΝΕΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙ;;;ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ.