Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Προσκληση!!!.

Ο ξενιτεμενος Ndn με καλεσε σε μπλογκοπαιγνιο.Οι κανονες βεβαια απλοι,αλλα δυστυχως Ndn η παραληπτρια ανεπροκοπη και ανεπιδεκτης μαθησεως σχετικα με την τεχνολογια.
Πρεπει να γραψω κατι που με αντιπροσωπευει σε ενα κομματι χαρτι ,για να φανει ο γραφικος μου χαρακτηρας και να το σκαναρω στο μπλογκ μου.Πολυ δυσκολο αυτο το τελευταιο.Δεν γινεται να σας στειλω οσα ιδιοχειρα γραμματα θελετε με το ταχυδρομειο;Θα σας μεινει και το γραμματοσημο.Αλλα δεν μπορω να στεναχωρεσω τον Ndn, οποτε θα σας περιγραψω τον τροπο που γραφω ,και αν θελετε με αποδεχεστε σαν συμπαικτρια .
Δεν διαφερουν απο την μπλογκικη μου γραφη.Ειναι στρογγυλα ,και γραφω ισια.
Παιρνω ενα γαλαζιο φυλλο αλληλογραφιας ,που στην κατω δεξια ακρη εχει δυο μικρα κοχυλακια και γραφω//Η θαλασσα αποκαλυπτει τα μυστικα της μονο σε λιγους//.
(Noμιζω οτι ειμαι μια απο τις λιγες .Πολυ μετριοφρων.)
Τωρα ο καθενας σας ας το σκαναρει στο μυαλο του.Οι δυνατοτητες μου φτανουν μεχρι εδω.
Ndn ζηταω συγνωμη.Παντως σε ευχαριστω.

34 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ πάντως νοιώθω σαν να βλέπω μπροστά μου το γαλάζιο χαρτί με τα κοχυλάκια. Μην σου πω ότι νοιώθω σαν να βλέπω και την θάλασσα.
Στο χω ξαναπεί, καθόλου δεν με κουράζει η έλλειψη εικόνας στο blog σου, έχεις μια μοναδική ικανότητα να μας κάνεις να βλέπουμε όσα θέλεις να μας δείξεις!
Να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κ λικεράκι μου (άντε και αρχίζουν σιγά-σιγά και ο ζέστες:)

prasino liker είπε...

Elena
---------
Σε ευχαριστω πολυ για τα κοπλιμεντα.Τι να κανω που ολοι οι συμβουλατορες λειπουν.Πρεπει να παω σε καποιον ειδικο αλλα ολο το αναβαλω.
Καλα να περασεις και εσυ.Πηγα θαλασσα αλλα ηταν πολυ παγωμενη.
Ομορφο Σαββατοκυριακο.

NdN είπε...

Καλησπέρα Λικεράκι,

Σαν να το έβλεπα μπροστά μου το κειμενάκι! Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες. Οι γνώσεις της τεχνολογίας θα έρθουν μόνο αν είναι απαραίτητο. Και χωρίς αυτές πάντως τα καταφέρνεις περίφημα.

Και εγώ επισκέφτηκα τη θάλασσα κατά τη διάρκεια της διαμονής μου στην πατρίδα, αλλά ήταν κρύα επίσης. Πιστεύω όμως γρήγορα θα μπορείτε εκεί κάτω στα Χανιά να κάνετε μπάνιο!

Καλό Σαββατοκύριακο.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Kαλησπέρα!
Εγώ βλέπω γράμματα ανθρώπου γενναιόδωρου και "πλούσιου" - είμαι και γραφολόγος,οπότε δε μπορείς να ισχυριστείς ότι σε κολακεύω!

Ra Ma είπε...

Γειά σου συμπαίκτρια! Το βρήκα πολύ πρωτότυπο, πολύ ιδιαίτερο και πολύ δυνατό! Μοναδικό για τον καθένα μας.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα likeraki!

ILive2LoveMe είπε...

Πολύ όμορφο το χαρτί , πολύ όμορφο και η φράση. Αυτό είναι που κεντρίζει , να το σκανάρουμε στο μυαλό μας. Και ναι η θάλασσα αποκαλύπτει τα μυστικά της μόνο σε λίγους. Και μια φράση που θυμήθηκα, "κάποιοι όμως είναι τυχεροί, στ'άδεια κοχύλια της ψυχής τους, οι γοργόνες κρύβουν τα τραγούδια τους. Κάποιοι, δεν θα τους βρεις σε κάθε βήμα σου".
Φιλιά , καλό απόγευμα.

Εξερευνητής είπε...

Βρήκατε ώρα για παιχνίδια...

Μοναδική αποκλειστική αποκαλυπτική επιστημονική ανακάλυψη για την «Αγορά του Αιώνα»!
Τρέξατε!
(στο blog μου εννοώ, όχι στους κήπους...)

osela είπε...

λικεράκι, πάνω που σε προσκάλεσα κι εγώ...τι κρίμα. δεν πειράζει όμως, κρατάω το περιεχόμενο του κειμένου.

CD είπε...

oreo keimeno

βασίλης είπε...

Κι εγώ μπορώ να τα φανταστώ τα γαλάζια σου γράμματα... Φιλιά λικεράκι

prasino liker είπε...

Ndn
---------
Καλησπερα .Σε ευχαριστω εγω για την προσκληση.Καποια στιγμη θα μπορω να ανταποκριθω οπως πρεπει με τους ορους του παιχνιδιου.

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
---------------------
Γραφολογος;Εξερευνητης χαρακτηρων.Δεν ξερω αν αυτο σε κανει να μπορεις να επιλεγεις τα ατομα που θα ειναι διπλα σου και ισως τον τροπο της επικοινωνιας.
Καλο σου βραδυ.

prasino liker είπε...

Marconi
-----------
Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.Αυτα με οδηγουν στο να παραμεινω σταθερη στην αγνοια μου.
Καλο βραδυ.

prasino liker είπε...

Ilive 2loveme
---------------
Αυτη την στιγμη που το κοχυλι της ψυχης μου ειναι αδειο,θα ευχηθω η γοργονα να ελθει γρηγορα να κρυψει το τραγουδι της.

prasino liker είπε...

Eξερευνητη
--------------
Σε ευχαριστω για την επισκεψη,τρεχω ολοταχως στο μπλογκ σου.
Να σαι καλα.

prasino liker είπε...

Οσελακι
-------
Αυτες τις ημερες δεν ειμαι πολυ συνεπης στο διαβασμα και στις απαντησεις στα μπλογκς.Σε ευχαριστω και θα δεχτω την προσκληση ομως λιγο αργοτερα.


CD
----
Ευχαριστω για την επισκεψη και για τα καλα σου λογια.



Βασιλης
---------------
Οταν ατομα με ταλεντο στο γραψιμο και στις ωραιες εικονες οπως εσενα εκφραζουν τον θαυμασμο τους σε μια πολυ απλη σχεδον παιδικη παρουσια οπως την δικια μου ,δεν εχω παρα να στειλω ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω.

helorus είπε...

"Η θαλασσα αποκαλυπτει τα μυστικα της μονο σε λιγους"

όντως, και μου είπε πως πράγματι είσαι μία από αυτούς ;)

καληνύχτα σου :)

prasino liker είπε...

Helorus
-----------
Tην αγαπαω παρα πολυ και νομιζω οτι το καταλαβαινει.Μου το ανταποδιδει με τα χρωματα της και με αυτη την απεραντη γαληνη που νιωθεις αντικρυζοντας την.
Καληνυχτα και απο εμενα.

Angel Vs Life είπε...

gia pes mas ta mystika na doume an leei se olous ta idia... :o)

ολα θα πανε καλα... είπε...

@prasino liker:

δεν τα επιλέγω πάντως από το δείγμα γραφής,αυτό σίγουρα όχι!

prasino liker είπε...

Αngel
----------
Δεν λεει σε ολους τα ιδια.Ισως με τους αγγελους να μην εχει μυστικα.Μια μυστικη συμφωνια που μονο οι ιδιοι ξερετε.
Καλο σου βραδυ.

osela είπε...

λικερακι
για να διαβασεις το περιεχομενο του χειρογραφου ποστ, κανε απλά διπλο κλικ πάνω του και θ' ανοίξει. φιλακια

fish eye είπε...

κριμα..ηθελα να δω υα γραμματακια σου..εε απο την αλλη παλι οπως σε βολευει..

φιλια

vagnes είπε...

...τουκ τουκ ειναι κανείς μεσα στο κρυσταλινο ποτηρι, διψασαμε για λικερ

prasino liker είπε...

Οselaki
----------
Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.



Φεγγαραγκαλιες
------------------
Καποια στιγμη θα γινει και αυτο.

prasino liker είπε...

Vagnes
------------
Σε ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.Ενα ξαφνικο προβλημα υγειας της αδελφης μου μας εχει λιγο αναστατωσει.Πιστευω να ξεπεραστει απο οτι λενε οι γιατροι.
Θα επανελθω σιγουρα για κερασμα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λικεράκι μου τι κάνεις?? Ολα καλά??
Μας έλειψες, εύχομαι να μην συμβαίνει κάτι σοβαρό.

vagnes είπε...

Λικερακι υπαρχουν και οι ομοιοπαθητικοι γιατροι μη τους ξεχνατε, πολλες φορες κανουν θαυματα σε δυσκολες περιπτωσεις και σε περιπτωσεις που η αλλη η ιατρικη μας γεμιζει φαρμακα, βρισκουν την λυση και τη θεραπεια με μηδενικες παρανεργειες.
Οτι θελεις στη διαθεση σου

Ra Ma είπε...

Καλή εβδομάδα και να είστε καλά!!!

prasino liker είπε...

Ελενα
------------
Ελενα σε ευχαριστω πολυ.Πιστευω να τα καταφερουμε.


Vagnes
------------
Eιμαι πιστη των εναλακτικων θεραπειων.Οσο για την ομοιοπαθητικη την παραδεχομαι.Αν η αδελφη μου πιστευε και δεχοταν ολα αυτα ,τωρα δεν θα φταναμε στην αρχη σκληρυνσης κατα πλακας.Ολα τις τα δημιουργησε το στρες.Ευτυχως ,προλαβε απο οτι λενε οι γιατροι, τα χειροτερα.
Να σαι καλα και σε ευχαριστω πολυ.



Μarconi
------------
Σε ευχαριστω πολυ.Καλη εβδομαδα και σε σενα.
Σημερα ειχε απιστευτη
ζεστη.Ελπιζω οι δουλειες για τον Ιουνιο να μην ειναι βαριες.

Caesar είπε...

«τα μυστικά της θάλασσας ξεχνιούνται στ' ακρογιάλια» Γ.Σ.

εύχομαι τα καλύτερα!

zero είπε...

Παει το μυαλο μου... το εκαψα, προσπαθωντας να σκαναρω το χειρογραφο σου.
Πολυ καλη η συλληψη, αλλα για την εκτελεση... τι να πω...
Εχεις γεννηθει για μπλογκοπαιχνιδα εσυ.
Την καλησπερα μου.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Να έχεις ένα πολύ καλό καλοκαίρι λικεράκι μου :)

prasino liker είπε...

Caesar
-----------
Λες τα μυστικα να σταματουν στα ακρογιαλια;


Zero
--------
Ti να πω πια με την ασχετοσυνη μου.


Τερας της αμαθειας
----------------------
Ευχες και απο εμενα.