Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Mαιος!!

Ενας πολυ γλυκος μηνας ,με πλουσιες μυρωδιες ,με εικονες φανταστικες।Η ομορφια παντου।Μας παρασερνει να ζησουμε την ζωη μας με ορμη,με ελπιδα με επιθυμιες।Κατι καινουργιο ερχεται πιο φωτεινο ।
//Ο ανθρωπος δεν ειναι σωμα।Η καρδια ,το πνευμα ,ειναι ανθρωπος।Κι αυτο το πνευμα ειναι ενα ολοκληρο αστρο,απο το οποιο ειναι φτιαγμενος।Το αστρο αυτο ταξιδευει μεσα στο συμπαν।Δεν ξερουμε απο που ερχεται και που πηγαινει।Αλλα αν ο ανθρωπος ειναι τελειος στην καρδια του ,τιποτε σε ολοκληρο το φως της φυσεως δεν μπορει να του ειναι κρυφο//
Ταδε εφη Παρακελσος।Ο οποιος καθε βραδυ εσκιζε μερικες σελιδες απο αυτα που ειχε γραψει τους εβαζε φωτια και τις πετουσε απο το παραθυρο //για να δουν λιγο φως μεσα στην νυχτα επιτελους οι ανθρωποι.....
Το αναφερει ο συγγραφεας και ερευνητης Παντελης Γιαννουλακης।
Καλο μηνα σε ολους σας.

13 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα λικεράκι μου!
Με πολλά χαμόγελα και αισιοδοξία εύχομαι, όσο μας επιτρέπουν ακόμα να χαμογελάμε και να είμαστε αισιοόδοξοι!
Μακάρι ο Μάης να μας φέρει κάτι πιο "φωτεινό"!!!!

Caesar είπε...

Ο Μάης κλέβει τις καρδιές μας με τις ομορφιές του. Χαρίζει ελπίδες και υποσχέσεις.
Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί του φτιαγμένοι από τα ίδια αστρικά υλικά όπως όλο το σύμπαν.

prasino liker είπε...

Eλενα
---------
Ευχαριστω για τις ανοιξιατικες ευχες σου.Μακαρι οπως η φυση ανθιζει να ανθισει και η ψυχη μας.



Caesar
-----------
Eιναι ο καλυτερος μου μηνας αν και ακομα εχει κρυο και η θαλασσα δεν ειναι στα καλυτερα της.
Καλο Σαββατοκυριακο .

ολα θα πανε καλα... είπε...

Ναι,θυμάμαι πως από την άνοιξη και μετά ξανανιώνεις και πως το καλοκαίρι είναι η εποχή σου!
Να σαι καλά,να περνάς καλά!Σε πεθύμησα!
Φιλιά πολλά.
Γ.

prasino liker είπε...

Γεωργια
-----------
Και εγω σε εχω αναζητησει αλλα δεν μου μενει χρονος ουτε το computer να κοιταξω.Απο το Μεγαλο Σαββατο ειναι και οι δυο μου γονεις αρρωστοι.Δεν τους εχει περασει ακομα η αναπνευστικη λοιμωξη που εχουν παθει.Ο μπαμπας μου πιο βαρια λογω και καρδιακων προβληματων.Καταστασεις ασχημες.Το να μενεις κοντα δυστυχως εχει και τα αρνητικα του.Εκτος των αλλων, περα απο τα γατια του σπιτιου μας που εχουν καταλαβει ολες τις executive θεσεις ,ηλθαν δυο αγνωστες μαμαδες με τα παιδια τους.Επιθεωρησαν πρωτα το σπιτι μας ,καταλαβαν οτι θα περνανε καλα και ηλθαν οικογενειακως.
Θα μιλησουμε τηλεφωνικα.Δεν σε εχω ξεχασει .
Καλο Σαββατοκυριακο.

ολα θα πανε καλα... είπε...

prasino liker:

Το ξέρω!Σ'ευχαριστώ πολύ!Ναι,θα τα πούμε σύντομα,το εύχομαι!
Καλό απόγευμα από Αθήνα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή χρονιά λικεράκι μου!
Εύχομαι το 2012 να σκορπίσει πολλά χαμόγελα στο σπιτικό σου και να πραγματοποιήσει όλες τις επιθυμίες σου!
Φιλιά!

akrat είπε...

καλημέρα

να είστε καλά

prasino liker είπε...

Akrat
------
Σε ευχαριστω που εδωσες ζωη στο ξεχασμενο απο περυσι μπλογκ μου.Λιγο εχω χαθει , σιγουρα θα τα ξαναπουμε.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Καλησπέρα και από εδώ,χάρηκα που πέρασες,θα τα πούμε - εύχομαι να είσαι καλά!
Πολλά φιλιά!
Γ.

Unknown είπε...



thank you

سعودي اوتو

prasino liker είπε...

Kalimera

prasino liker είπε...

kalimera