Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Ταξιδιωτες !!

Ειμαστε ταξιδιωτες σε ενα κοσμικο ταξιδι, αστρικη σκονη που στροβιλιζεται και χορευει μεσα στα ρευματα και τις δεινες του απειρου.
Η ζωη ειναι αιωνια,αλλα οι εκφρασεις της ειναι εφημερες,παροδικες,στιγμιαιες.
Εχουμε σταματησει για μια στιγμη να γνωριστουμε μεταξυ μας,να αγαπηθουμε και να μοιραστουμε αυτα που εχουμε.
Η στιγμη ειναι πολυτιμη,αλλα περαστικη-μια μικρη παρενθεση μεσα στην αιωνιοτητα.
Αν την μοιραστουμε με φροντιδα,αναλαφρη καρδια και αγαπη ,τοτε θα δημιουργησουμε την αφθονια και την χαρα ο ενας για τον αλλο,και θα πειστουμε πως αυτη η στιγμη αξιζε τον κοπο.
Ενα κειμενο γραμμενο τον Οκτωβριο του 2000 , δεν θυμαμαι που το διαβασα αλλα μου αρεσει και σας το αφιερωνω με αγαπη για ενα πολυ γλυκο και ζεστο Σαββατοκυριακο.

37 σχόλια:

Kaveiros είπε...

Ενα μεγαλο ευχαριστω γαι τη μεγαλη αληθεια!:)

Alkmini είπε...

χμμμ αυτο το κειμενο μου θυμιζει το εμαιλ που μου εστειλε ο στον πανω οροφο καβειρος.
καλη σου μερα λικερακι.
πολυ ομορφο.

prasino liker είπε...

Kaveire
------------
Μηπως εισαι εσυ ο συγγραφεας αυτου του κειμενου;To εχω αντιγραψει απο καπου στο ημερολογιο μου τον Οκτωβριο του 2000.Ισως απο εφημεριδα η περιοδικο.Δεν εχω σημειωσει.Ομως πολλες φορες γυριζω πισω τα φυλλα και το ξαναδιαβαζω.
Αν εισαι εσυ θελω αυτογραφο.
Θα ανταποκριθω στην προσκληση σου οπως και του Vagnes.

prasino liker είπε...

Aliki
---------
Tι συμπτωση με αυτο το κειμενο.
Ειναι τοσο ομορφο που πραγματικα αξιζει να το διαβασουμε.
Καλη σου μερα.

vagnes είπε...

Ποιος θα βρει τη συνταγη να "φυλακιζουμε" μεσα μας τα ωραια λογια, τη φιλια, το φλερτ, τον ερωτα, το χαδι, το φιλι και να τα ανακαλουμε καθημερινα αντιδοτο στα δυσκολα που μας συμβαινουν;... Ποιος;

vagnes είπε...

Η απαντηση ειναι, εσυ, εγω, ολοι μας...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφο κείμενο λικεράκι μου!! Και πόσο αληθινό!!!
Σ ευχαριστώ που χάρη σε σένα διάβασα κάτι τόσο όμορφο αυτό το κυριακάτικο απόγευμα, κάτι τόσο αληθινό γι αυτήν την τόσο μικρή αλλά τόσο σημαντική στιγμή στην αιωνιότητα, που αν την "διαχειριστούμε" σωστά, σίγουρα αξίζει τον κόπο.
Να έχεις μια όμορφη Κυριακή:))

Ανώνυμος είπε...

όμορφο κείμενο..! "Η ζωη ειναι αιωνια,αλλα οι εκφρασεις της ειναι εφημερες,παροδικες,στιγμιαιες." Πραγματικά η ζωή έιναι αιώνια και εμείς ζούμε ένα μικρό κομμάτι της...Και αυτό το κομματάκι που μας δόθηκε, χρειάζεται να το ζήσουμε έντονα. Με όλα μας τα συναισθήματα, με όλες μας τις αισθήσεις...

helorus είπε...

Ωραίο κείμενο. Τόσο πολύτιμη η ζωή, τόσο πολύτιμη η αγάπη και η τρυφερότητα. Να μην ξεχνάμε...

Καλή εβδομάδα εύχομαι:)

βασίλης είπε...

Ταξιδιώτες πραγματικά επιβέτες σε κάποιο καράβι ή τρενο που στεκόμαστε για λίγο σε αποβάθρες, μαζεύοντας αποσκευές. Φιλιά, καλή εβδομάδα

Angel Vs Life είπε...

symfono apolytos, alla tromazo otan skeftomai pos yparxoun kai merikes stigmoules pou den tha itheles pote na synantiseis :o)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Εγώ το διάβασα Δευτέρα και μου έφτιαξες τη 'βδομάδα...! Να 'σαι καλα! :)

fish eye είπε...

για να γνωριστουμε και να μοιραστουμε..
φιλια

osela είπε...

έτσι είναι. ταξιδιώτες είμαστε. σκέψου ωστόσο, κπ να έχουν χάσει τον προορισμό τους, να περιπλανιούνται και να βλέπουν τους άλλους να περνούν...

Caesar είπε...

Συμμετέχοντας για λίγο κι εμείς σε μια μικρή διαδρομή. Σ' ένα ταξίδι χωρίς αρχή και τέλος. Δίνοντας τη σκυτάλη στους επόμενους κάθε φορά, για να συνεχίσουν....

Ανώνυμος είπε...

θα έλεγα πως αυτός είναι ο κοινός παρονομαστής των μπλόγκερς, ίσως και να υπερβάλλω, αλλά όταν το διαβάζω αυτή την εντύπωση μου αφήνει.......

Kaveiros είπε...

Καλη μου,με τιμα η σκεψη να το εχω γραψει εγω,αλλα δεν ειμαι και τοσο ταλαντουχος,για την ακριβεια,δεν ειμαι καθολου ταλαντουχος.....

prasino liker είπε...

Vagnes
----------
Μαλλον δεν χρειαζονται συνταγες.Λιγη προσπαθεια μονο για καλυτερες μερες,για καλυτερες στιγμες της ζωης μας.Μονο οποιος εχει ζησει με το Ωραιο μπορει να πεθανει ωραια.


Ελενα
---------
Χαιρομαι που σου αρεσε.Μαλλον πρεπει να ευχαριστεις τον δημιουργο αυτου του κειμενου.Εγω απλως του εδωσα ζωη ,φερνοντας στο στην επιφανεια.

prasino liker είπε...

Votsala sto pani
--------------------
Οι στιγμες της ζωης μας ειναι σαν τα βοτσαλα στο πανι.Σαν ενα εργο πολυχρωμο με πολλους πρωταγωνιστες.


Ηelorus
------------
Ανεκτιμητη και ομορφη η ζωη μας.
Ας την βλεπομε παντα ετσι.


Βασιλης
----------
Αν μπορουσαμε να απολαμβανουμε και να γεμιζουμε γνωση απο αυτα τα ταξιδια ποσο διαφορετικοι θα ειμαστε.Γεματες αποσκευες αλλα παναλαφρες σαν την ψυχη μας.

prasino liker είπε...

Αngel
-----------
Πως θα μπορεσουμε να παγωσουμε αυτες τις στιγμες;Δεν ξερω.Ναι δεν θα ηθελα να της συναντησω.

Τερας της αμαθειας
--------------------
Εγω σε ευχαριστω που με επισκεφθηκες και για τις ευχες σου επισης.


Φεγγαραγκαλιες
-----------------
Και για να μοιραστουμε τις φεγγαρενιες αγκαλιες.

prasino liker είπε...

Oselaki
------------
Tωρα να τους οδηγησουμε εμεις,αλλα αν ακολουθουμε λαθος δρομο;


Caesar
---------
Πολυ ομορφο αυτο που λες.Θελει πολυ δυναμη να παραδεχτεις οτι πρεπει καποια στιγμη στην ζωη σου να παραδιδεις την σκυταλη.



Ηλιογραφε
------------
Ας το αφιεροσουμε λοιπον στους μπλογκερς ,με την ευχη της ηλιογραφης στα κειμενα τους.



Kaveire
-----------
Γραφεις πολυ ομορφα.Δεν χρειαζεται να εχει καποιος ταλεντο στο να εκφρασει τις σκεψεις του.Γιατι οχι και αυτο το κειμενο.
Σε ευχαριστω για την επισκεψη και για το αυτογραφο.

bluesmartoula είπε...

"Εχουμε σταματησει για μια στιγμη να γνωριστουμε μεταξυ μας,να αγαπηθουμε και να μοιραστουμε αυτα που εχουμε."
Μάλλον είμαι σε κακή διάθεση και στο μυαλό μου κάνω παραφράσεις: "Εχουμε σταματήσει για μια στιγμη να μην γνωριστούμε μεταξύ μας, να πληγώσουμε και να πληγωθούμε με αυτά που κάνουμε..."
Σόρρυ...
Φιλιά γλυκά

Ανώνυμος είπε...

Μια ζωή σα μια στιγμή. Πράγματι.
Κι εμείς κυνηγάμε πράγματα λες και θα μείνουμε στην αιωνιότητα....

Axis Mundi είπε...

Εγώ αυτό το κείμενο θα ήθελα να το έβλεπα μόνιμα κάτω από τον τίτλο του μπλογκ μου. Ταξιδιώτες σε ένα Κοσμικό ταξίδι...
Πανέμορφο πάντως και πολύ αληθινό.
Καλησπέρα.

maria λεμονατη! είπε...

νομιζω λικερακι οτι η ομορφια αυτου του κειμενου εγκειται στην αληθεια του...

prasino liker είπε...

Blue
-----------
Δεν φταιει η διαθεση.Ειναι οτι παντα προσπαθουμε για το καλυτερο,ετσι τουλαχιστον πιστευουμε,αλλα τρωμε και μερικα χαστουκακια απο εκει που δεν το περιμενουμε.

Despinak
----------
Eιμαστε ανθρωποι Δεσποινα και καποιες φορες λοξοδρομουμε.


Axis Mundi
-------------
Σε ευχαριστω για την επισκεψη.
Ας κλεισομε γρηγορα θεση σε αυτο το ταξιδι.


Μαρια με τους λεμονανθους
----------------------------
Την αληθεια την φοβομαστε καποιες φορες.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Καλημέρα,συνταξιδιώτισσα!
Ευχαριστούμε!

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
-----------------
Καλημερα.Ναι εχω κλεισει πρωτη θεση,
ετσι για να ειμαστε πιο αναπαυτικα και να απολαυσουμε το ταξιδι.

Roadartist είπε...

πολύ σωστό το κείμενο..ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας..

prasino liker είπε...

Roadartist
------------
Eγω σε ευχαριστω για την επισκεψη.

Ανασα του Βορρα είπε...

Αυτό που μου ήρθε στο μυαλό μόλις διάβασα το κείμενό σου είναι ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι του Ν.Παπάζογλου.Το μοιράζομαι μαζί σου.

Είναι κάτι στιγμές,
τρυφερές και λεπτές,
σαν κλωστές τυλιγμένες σ' αδράχτι,
σε γυρνούν απαλά,
σε μεθούν σιωπηρά,
σε γεμίζουν με πείσμα και άχτι...

για όλα αυτά που ζητάς,
για πολλά που πονάς,
για το τίποτε μιας ευτυχίας,
και γυρνάς σαν τρελός,
του καθρέφτη εαυτός,
θύμα-θύτης κακής συγκυρίας.

Πλημμυρίζουν το χθες
μαγεμένες σκιές,
που ξοπίσω μου γράφουν τροχιά,
με κρατούνε θαρρώ
σαν αλήθειες παλιές
σε λαβύρινθο δέσμιο βαθιά.

Είναι κάτι στιγμές,
σα μικρές πινελιές
ζωγραφιάς που δεν έχει τελειώσει,
λείπουν λίγα ακριβά
των χρωμάτων νερά,
για να δώσουν του τόπου τη γνώση.

Για τους κήπους της γης,
για το ροζ της αυγής,
για το κύμα που απόμεινε μόνο,
να χαϊδεύει με αφρούς,
τους πικρούς μας καημούς
και να διώχνει της πίκρας τον πόνο.

prasino liker είπε...

Aνασα του βορρα
-------------------
Σε ευχαριστω πολυ για τα λογια του τραγουδιου.
Πολλες φορες κραταω την μουσικη και μου διαφευγουν τα λογια.Τελικα ποσο διαφορετικο γινεται ενα τραγουδι οταν γνωριζεις τους στιχους.
Ειναι υπεροχο και πολυ τρυφερο.
Καλο σου βραδυ.

leila είπε...

ετσι ειναι.. αληθινο κι υπεροχο το κειμενακι, με βρισκει συμφωνη..

prasino liker είπε...

Leila
---------
Σε ευχαριστω για την επισκεψη.
Χαιρομαι που σου αρεσε.

NdN είπε...

Καλησπέρα!

Πολύ όμορφο το κείμενο!Είμαι λάτρης των ταξιδιών οπότε με ενθουσιάζει η ιδέα του να είμαστε απλοί ταξιδιώτες της ζωής.

Εμένα το κείμενο μου θύμισε μία γράση που είχα διαβάσει και έλεγε "όταν η όλη σου η ζωή περνά μπρος από τα μάτια σου, φρόντισε κάθε στιγμή της να αξίζει". Νομίζω πως αυτός θα έπρεπε να είναι ο στόχος μας στη ζωή.

prasino liker είπε...

Ndn kαλησπερα και απο εμενα
-----------------------------
Λενε οτι οταν πεθαινεις περναει ολη η ζωη σου μπροστα απο τα ματια σου σαν κινηματογραφικη ταινια.Τοτε ειναι πολυ αργα να διορθωσουμε κατι, αλλα και να αγαπησουμε.
Ισως τωρα λοιπον σε αυτο το γηινο ταξιδι ας ειμαστε συνταξιδιωτες.
Να εισαι παντα καλα και να ξερεις να ζεις.

osela είπε...

μ' άρεσαν πολύ όσα έγραψες, νομίζω -σε ότι με αφορά- διάλεξες σωστό κομμάτι.
μπορώ να φάω τα σοκολατάκια όλων??