Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Που ταξιδευει το μυαλο μoυ;

Ποσο θα ηθελα αυτο το κλουβειο μυαλο μου να το γεμισω με ολα αυτα που μαθαινω,διαβαζω,βλεπω καθε μερα,ολα αυτα τα χρονια της ζωης μου.
Κραταω χιλιαδες σημειωσεις .Αλλες γραφω στα ημερολογια μου ,αλλες μενουν ετσι οπως ειναι γραμμενες στα διαφορα φυλλαδια,υπογραμμιζω ολοκληρα κατεβατα στα βιβλια μου,διαβαζω τωρα εσας.Νιωθω οτι ο χρονος γινεται τοσο μικρος, που δεν μου αφηνει το περιθωριο να τα μαζεψω ολα αυτα.Ξεχναω και λυπαμαι.Τρεχω να προλαβω.Αγχωνομε που μου ξεφευγουν.

42 σχόλια:

vagnes είπε...

Μη σημειωνεις και υποσημειωνεις τιποτα. Ολα τα εχει αποστηθισει η καρδια σου.
Φαινεται απο αυτα που γραφεις.
Φαινεται που καταφερνεις σε πεντε σειρες να τα γραψεις ολα.
Σε ευχαριστουμε που μας υπενθυμιζεις οτι ειμαστε ανθρωποι.

βασίλης είπε...

Τα πιο σημαντικά είναι αυτά που κρατάμε μέσα μας και δεν τα λέμε πουθενά. Αν και θα πρεπε. Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα λικεράκι...αυτό είναι!! - 'Γειράσκω αεί διδασκόμενος'που είπε κάποτε και ο Σωκρατάκος που πολύ τον συμπαθώ....όσο ζείς μαθαίνεις διάφορα....έ,ντάξει το μυαλό μας έχει μιά συγκεκριμένη χωριτικότητα!!...όμως πιστέυω ότι είναι καλό που σου αρέσει να μαθαίνεις!!...που σου αρέσει να ανακαλύπτεις τον κόσμο κάθε μέρα γύρω σου...(ναί,ναί σα τα μωρά)!! αυτό είναι πολύ καλό...που δεν είσαι 'απαθής'...πολύ ωραίο..είναι πολύ καλό στοιχείο αυτό για έναν άνθρωπο....Αθανασία.

Ανώνυμος είπε...

O σκοπός δεν είναι να μην φοβάσαι την ζωή και το τέλος, ο σκοπός είναι να όταν φτάσεις εκεί να ξέρεις πως έζησες, έμαθες, πόνεσες, γέλασες, ταξίδεψες, γνώρισες, πάλεψες και στο τέλος "κέρδισες"..Οχι την ζωή, εσένα..

Καλημέρα..:)

Ανώνυμος είπε...

Αλλωστε τοξότης είσαι..Ξέρεις να βάζεις στόχους και ακόμα καλύτερα να τους πραγματοποιείς..! Πάντως ό,τι και να έρθει, αυτά που έχεις μέσα σου δεν θα τα χάσεις ποτέ..

Angel Vs Life είπε...

einai mataio na agxonesai kai na lypasai gia pragmata pou einai pano apo tis dynameis sou. kalytera na apolamvaneis osa synantas ;o)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Νομίζω ότι αυτά που χρειάζεται να θυμάσαι... είναι εκεί! Στο πίσω - πίσω του μυαλού σου. Τα άλλα... ασ' τα να πάνε! :)

Kaveiros είπε...

Μην αγχωνεσαι...
αδειασε το μυαλο σου...
ανοιξε τα ματια σου....
η αληθεια ειναι εκει που δε το περιμενεις....
μαζι με τον ερωτα......
και την ευτυχια.....
κοντα σου ,διπλα σου......

NdN είπε...

Τα σημαντικά τα θυμόμαστε πάντα όταν έρθει η ώρα. Οταν προκύψει η ανάγκη για γνώση κάποιου θέματος το οποίο δεν το θυμάσαι σημαίνει ότι δεν ήταν αρκετά σοβαρό.

Μην τρέχεις, μην αγχώνεσαι, προσπάθησε να χαρείς το σήμερα γιατί ο χρόνος είναι λίγος. Η βιασύνη και το άγχος εχθρός της χαράς. Και αν σου ξεφύγει και κάτι...ε, δεν πειράζει!

Να είσαι καλά!

maria λεμονατη! είπε...

ακομα κι αν δεν τα θυμασαι συνειδητα οσα εχεις συναντησει διαμορφωνουν αυτο που εισαι, πιστευω

H.Constantinos είπε...

Πιστεύω ότι όλα μένουν αποτυπωμένα, και ανασύρονται τη στιγμή που χρειάζεται. Δεν πιστεύω ότι χάνεται ποτέ τίποτα...

Alkmini είπε...

θα συμφωνησω με τον καβειρο.

prasino liker είπε...

Vagnes
---------
Eγω χαιρομαι που μου κανεις την τιμη να γραφεις στα κειμενα μου.Το αστειο ειναι οτι θυμαμαι που εχω σημειωσει κατι η που το εχω καταχωνιασει ,ενω δεν θυμαμαι το περιεχομενο.

Βασιλη
---------

Ισως εχεις δικιο.Πολλες φορες εχω προσπαθησει να βαλω στο μυαλο του αλλου σκεψεις ,συμβουλες η λυσεις για κατι,που ομως δεν θα επρεπε.

Αθανασια
----------
Εισαι παντα τοσο γλυκεια με τα λογια σου.
Λες να φταιει λοιπον η χωριτικοτητα του μαυλου μου και οχι οτι αρχιζω πλεον να ξεχναω;
Ο Σωκρατακος θα σε λατρευε ,αν σε ακουγε να τον αποκαλεις ετσι.

prasino liker είπε...

Votsala sto pani
-----------------
Καλως ηλθες.Μεχρι τωρα ηξερα τα βοτσαλα της θαλασσας.Βοτσαλα στο πανι θα εχουν ενδιαφερον.
Τωρα δεν φοβαμαι το τελος.Δεν με πειραζει που θα τελειωσουν ολα.Εχω γνωρισει αρκετα πραγματα απο αυτα που μας δινει η ζωη.Ενταξει αν υπηρχε λιγη αγαπη παραπανω δεν θα ελεγα οχι.
Λες οτι σαν Τοξοτης που ειμαι βαζω στοχους και τους πραγματοποιω.Δεν θελω να κανω ονειρα για το μελλον .Αφηνω να κηλυσει η ζωη μου ετσι.Αυτο το φοβαμαι.


Angel
---------
Εχεις δικιο.Μαλλον πρεπει να κανω και στο μυαλο μου κανενα χαμαμ,
μηπως και ξελαμπικαρει.



Τερας της αμαθειας
----------------------
Τα ανακαλυπτω,αλλα θα ηθελα πιο συχνα.

Κaveire
--------------
Λες να ανακαλυψω ενα αλλο τροπο ζωης;Λες να το προσπαθησω;

Ndn
---------
Σιγουρα πολλα μου ξεφευγουν.
Εδω χανω ευκαιριες απο την συντηρητικουρα μου.


Μαρια Λεμονατη
------------------
και με τους λεμονανθους σου θα γινουν ολα πιο μυρωδατα.

Constantine
----------------
Δεν χανεται τιποτα Κωνσταντινε.Το μονο που χανεται ειναι η ιδια η ζωη.

Ανώνυμος είπε...

τι ομορφη εξομολογηση... ειμαι σιγουρη οτι ολα τα σημαντικα μενουν και μαγικα αναδυονται εκεινη την στιγμη που τα χρειαζομαστε...
καλη σου μερα
ΑΝΝΑ

prasino liker είπε...

Αλικη
----------
Θα προσπαθησω να εφαρμωσω τις συμβουλες σου.


Αννα
------
Καλως ηλθες και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Ειναι αληθεια οτι νιωθεις μια απεραντη ευτυχια μεσα απο την γνωση, που ναι ερχεται οταν την χρειαζεσαι.

Caesar είπε...

Εκεί βρίσκεται η αδυναμία μας & το πεπερασμένο της ύπαρξής μας...
και όσα περισσότερα μαθαίνεις, τόσο διαπιστώνεις το ελάχιστο των γνώσεων :)

Ανασα του Βορρα είπε...

Παίρνει τόσες πληροφορίες το μυαλό μας που πράγματι μερικές φορές νομίζουμε ότι τα έχουμε ξεχάσει όλα ή τα έχουμε μπερδέψει.
Όμως όλα είναι εκεί.Στη κατάλληλη στιγμή αναδύονται.Και τότε πραγματικά εκπλησόμαστε και μεις οι ίδιοι διερωτούμενοι "μα που το διάβασα ή που το άκουσα αυτό"?
Πόσες φορές δε σου έχει τύχει αυτό?

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γεια σου λικεράκι μου με τις πολύ γλυκές, ζεστές, ανθρώπινες εξομολογήσεις σου:)
Κάπως έτσι νοιώθω πολλές φορές κι εγώ, ότι πρέπει να χωρέσω τόσα πολλά πράγματα, σε ένα μόνο μυαλό. Γίνεται?? Δεν γίνεται;-)
Προσπαθώ λοιπόν να κρατάω τα σημαντικά και να σπρώχνω στο βάθος του μυαλού μου τα υπόλοιπα.Κάποια στιγμή ίσως καταφέρω να τα ανασύρω από κει που τα χω στριμώξει. Αν πάλι δεν τα καταφέρω, ίσως δεν άξιζαν τον κόπο να ασχοληθπώ μαζί τους.
Καλό σου Σ/Κ:)))

prasino liker είπε...

Caesar
----------
Nιωθεις ομως την ανακουφιση της γνωσης που δεν ηταν δικη σου και τωρα εγινε.

Ανασα του βορρα
------------------
Η μνημη ειναι τελικα γνωση.


Ελενα
----------
Μαλλον πρεπει να κανω ανακαταταξεις στα ραφια του μυαλου μου.
Και απο εμενα ευχες για ενα ζεστο Σαββατοκυριακο με γλυκες γευσεις και ροφηματα μηπως και στειλομε την παγωνια προς Εσκιμωους πλευρα.

Κούκος είπε...

γύρω μου το τζάμι έχει σπάσει
και έχω μείνει με το βλέμμα καρφωμένο
τι ήθελα να δω έχω ξεχάσει
θα περιμένω, ώσπου να θυμηθώ, θα περιμένω

oh! my majesty room είπε...

το πράσινο δωμάτιο

http://mymajestyroom.blogspot.com/

fisherman είπε...

Οτι χρειαζόμαστε το θυμώμαστε ναι η ζωή είναι μικρή για το λόγο αυτό κράτα αυτά που μπορείς να θυμάσαι

vagnes είπε...

Λικερακι σ' εχασα και ειπα να πω μια καλησπερα.
Εφτασε το χιονι εκει χαμηλα;

prasino liker είπε...

Κουκος
----------
Μηπως χρειαζεσαι εκπαιδευση και εσυ;
Kαλο βραδυ.


Oh my majesty room
---------------------
Σε ευχαριστω για την επισκεψη.Θα ανταποδοσω.

Fisherman
-------------
Ευχαριστω για την επισκεψη.Εχεις απολυτο δικιο .Οτι χρειαζομαστε το θυμομαστε.

prasino liker είπε...

Vagnes
----------
Yπεροχε Vagnes καλησπερα.Τι να σου περιγραψω.Οτι το σπιτι μας κοντευει να το παρει ο αερας;Εχομε απεναντι την θαλασσα.Μας χωριζει ενας δρομος μονο.Οποτε καταλαβαινεις με την απιστευτη θαλασσοταραχη τι γινεται.Κρυο και παλι κρυο.Προς το παρον δεν εχει χιονισει μεσα στην πολη.Ισως πιο αργα το βραδυ.Ηρθαν φιλοι σημερα και φαγαμε το μεσημερι ολοι μαζι .Κατι παραπανω θερμιδες αλλα τι να γινει.
Εσεις εκει θα εχετε μεταμορωθει σε χιονανθρωπους;
Σε καληνυχτιζω και σου προσφερω ενα ζεστο τσαι του βουνου.
Καλη εβδομαδα.

Ανώνυμος είπε...

Είναι όντως κάπως το να μπορείς ακούγοντας μία και μόνο λέξη να μπορείς να διηγηθείς ολόκληρη ιστορία. Ο θείος μου το κάνει αυτό και με αποστομώνει ΚΑΘΕ φορά. Δεν μπορώ να τα έχω όλα. Ούτε εγώ. Έχω την καρδιά μου, έχω τη φωνή μου. Έχω και την ελπίδα να είχα ΚΑΙ αυτή την ικανότητα.
Καλή σου βδομάδα.

Mariel είπε...

Αν και μαρέσει να κρατάω αποσπάσματα από αυτά που διάβασα και με ακούμπησαν η μνήμη χρυσόψαρου που με συντροφεύει δεν λειτουργεςί και τόσο! Γι'αυτό άρχισα το blog για να τα μαζέψω κάπου!
Φιλάκια όμορφης βδομάδας~!

Ανώνυμος είπε...

πάρε μια φωτογραφική μηχανή :)

osela είπε...

λικεράκι
μην ανησυχείς και μην αγχώνεσαι. η Οsela είναι εδώ για 'σένα. Πρώτον, η ουσία μένει, κατακάθεται μέσα μας, οπότε δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις.
δεύτερον, αν θέλεις να θυμάσαι κτ, μάθε αυτό: σε λιγότερο από 2 εβδομάδες, ο χειμώνες φεύγει. τα καλύτερα έρχονται.

prasino liker είπε...

Demon
------------
Σε ευχαριστω για την επισκεψη.
Δεν τα εχομε ολα .Ισως για να προσπαθουμε καθε μερα ολο και πιο πολυ.

Mariel
---------
Σε ευχαριστω που με επισκεφθηκες.
Τα καταχωρω στο ημερολογιο μου .Μου αρεσει να γραφω με στυλο και μολυβι.


Ηλιογραφε
-------------
Εκπληκτικο.
Χανει ομως λιγο απο την μαγεια του γραψιματος.



Oselaki
-----------
Αυτο θα το θυμαμαι ,να εισαι σιγουρη.
Αμαν πια με αυτο το κρυο.Το λιγο που θυμομαστε παγωνει μεσα στο μυαλο μας.

helorus είπε...

Κι όμως κάτι μένει κι ας μην το θυμόμαστε. Ακόμα και το παραμικρό μας αλλάζει.

Ra Ma είπε...

Είναι τόση πολύ η πληροφορία που περνά από τους αισθητήρες μας, που είναι αδύνατον να τα συγκρατούμε όλα.
Κάποτε ότι με ενδιέφερε το τύπωνα, αλλά διαπίστωσα τελικά ότι ποτέ δεν έχω ανατρέξει να βρω κάτι σε αυτά.
Χαρτιά που πιάνουν χώρο στην αποθήκη. Αν τα θυμώμουν πάλι θα ήταν μνήμες που δεν θα τις χρησιμοποιούσα.
Τελικά νομίζω ότι είναι αυτό που είπε η osela, η ουσία που μένει.

Καλημέρα λικεράκι! Κούτσα-κούτσα θα φύγει και ο κουτσοφλέβαρος!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Δεν είσαι μόνη σε αυτό!Όμως σίγουρα,αυτό που θα μείνει στο τέλος,θα έχει γίνει δικό σου.

Desposini Savio είπε...

μην αγχώνεσαι.. εάν είσαι άνθρωπος που σου αρέσει να μαθαίνεις, να βλέπεις, να ρουφάς τη ζωή και τις εικόνες τις.. σίγουρα θα μείνουν τα πιο ουσιαστικά..
πίστεψε με. σε ανύποτες στιγμές θα ανατρέχεις σε αυτά :)

prasino liker είπε...

Helorus
----------
Σε καποιες ασχημες φασεις της ζωης μου ,λογω ελλειψης αυτοπεποθησης ,
καταφερα περισσοτερα διαβαζοντας.


Marconi
------------
Καλημερα απο το γραφειο πληροφορειων του μυαλου μου.Μολις εκανα εγκαινια.
Επιτελους ξεπεταξαμε και τον Φεβρουαριο.

Ολα θα πανε καλα
------------------
Αν να δουμε .Λες στο τελος να πανε ολα καλα ;

Desposini
------------
Σε ευχαριστω για αυτα που λες και σε ευχαριστω και για την επισκεψη.

Ανώνυμος είπε...

Μια ακόμα ζωή χρειαζόμαστε για να προλάβουμε να τα μάθουμε και να τα ζήσουμε όλα.
Εγώ ελπίζω ότι θα έχω και δεύτερη ;-)

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

ειναι οι ομορφες εκτονωσεις μας.
μα
μην ερευνησεις πιο περα την ελπιδα σου γι αυτα,
θα σε βρουνε αδειοι δρομοι
και αποτυπωματα νεκρα.

ολα θα πανε καλα... είπε...

@prasino liker:

Φυσικά.Θα δεις!Αρκεί να έχεις ελπίδα.

prasino liker είπε...

Δεσποινα
------------
Μαλλον μεταφερομε αυτα που δεν τολμαμε να ζησουμε τωρα σε μια αλλη δευτερη ισως τριτη ζωη.Εχομε αλλοθι για οτι δεν προλαβαινομε.

Δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα
-------------------------------------
Λες να εχεις δικιο;

Oλα θα πανε καλα
-------------------
Ελπιζω και παντα ελπιζω.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ποτέ δεν θα τα μαζέψεις όλα... Είμαστε μέρος του όλου, αλλά ο καθένας ζει μόνο το ελάχιστο που του αναλογεί. Σημειώσεις, σημαίνει να θυμάμαι... να κατέχω.... Γιατί αυτό που μέσα σου είναι, δεν χρειάζεται κανένα συρτάρι να το φυλάξεις. Η βιωματική γνώση, είναι η ισόβια γνώση... Η σκέψη κάνει απλά τις απαραίτητες διεργασίες, να βάζει τα πράγματα στη σειρά, να τα ξεθολώνει και να δείχνει τον δρόμο.... Δρόμος δίχως προορισμό, δίχως χιλιομετρικές αποστάσεις. Δεν έχει σημασία αν κάνεις ένα ή μύρια βήματα, όσο, το να έχεις βάλει σε κείνο το βήμα μέσα την ζωή σου.
Το πιο σημαντικό στην ζωή, είναι ένα. Να μάθεις να αγαπάς. Όχι να προσπαθήσεις να σε αγαπούνε, όχι να είσαι αγαπητός. Μα να αγαπάς. Αυτή είναι η πόρτα που ανοίγει όλες τις απαντήσεις. Λέγεται κι αλλιώς. "Συνείδηση"... Κι οι πονηροί είναι έξυπνοι, αλλά έχουνε αστοχήσει....
Ο νους πρέπει να υποτάσσεται στην καρδιά. Αυτή έχει τις απαντήσεις.
Καλό απόγευμα! :))

prasino liker είπε...

Ανεμοσκορπισματα
------------------
Καλησπερα και σε ευχαριστω για την επισκεψη και για τις πολυ ομορφες σκεψεις.
Ετσι ειναι τα πραγματα, ξεκαθαρα.Εμεις λιγο τα θαλασσονουμε στην πορεια.Πολυ σωστο αυτο που λες για την σκεψη και για την τεχνη του να μαθεις να αγαπας.Εκει ισως ,λιγο σκονταφτω.Δεν ξερω αν αυτο που δινω στον αλλο ειναι αγαπη.Αν αυτο το ενδιαφερον ,η το απλοχερο δωσιμο στον αλλο μπορει να θεωρηθει αγαπη.Δεν περιμενα και ουτε περιμενω να με αγαπησουν.Δεν προσφερω για να γινω αγαπητη.Αυτο το εχω ξεπερασει.Σε μενα μαλλον η καρδια υποτασσεται στον νου.
Καλο σου βραδυ.