Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Eνα μικρο δωρακι!!!

Σας εχω ζαλισει με τις καιρικες μου διακυμανσεις.Αλλα δεν μπορω μια τετοια μερα να μην σας την αφιερωσω.Πολυ φωτεινη,αστραφτερη θα ελεγα.Με ενα ηλιο που δικαια κρατει τα σκηπτρα του ηγετη.Μια θαλασσα που ομορφοτερη δεν εχω ξαναδει.Υπερτατη ευδαιμονια των εγκοσμιων.Ολα τα χρωματα ,ολα τα συναισθηματα.
Στους φιλους μου Vagnes και Ndn λογω βορειων ,παγωμενων και χιονισμενων ημερων το δωρο στελνεται εις διπλουν.Και βεβαια το κερασμα του τσαγιου μεταλασεται σε ουζακι με υπεροχα μεζεδακια στην παραλια.
Να ειστε ολοι καλα.

22 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Ωραίος ήταν ο ήλιος σήμερα. Μόνο που η ψύχρα ξαναήρθε στο κατώφλι με τη δύση του.
Ένα ζεστό απόγευμα εύχομαι.
Φιλιά.

vagnes είπε...

...το κέρασμα το πήραμε
τα μεζεδάκια επίσης
εκείνο που δεν κατάφερα να δω
το λύτρωμα του ήλιου είναι
της θάλασσας η ομορφιά
τα χρώματα των εγκοσμίων

κι η φαντασία μου δεν φτάνει...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πωωωωω!! Μύρισε καλοκαιράκι μες το καταχείμωνο???
Μην μας ξεσηκώνεις λικεράκι μου και αργεί ακόμα το καλοκαιράκι και οι θαλασσίτσες και τα ουζάκια και ... και... άσε, δεν θέλω να τα θυμάμαι και να πικραίνομαι!!
Τυχερή που έχεις θάλασσα κοντά σου και την απολαμβάνεις:))

Caesar είπε...

Βασιλιάς Ήλιος λοιπόν, και η θάλασσα για να καθρεπτίζεται & ν'αλλάζει χρώματα, συναισθήματα κι ελπίδες. Κι όταν χάνεται μέσ' στα σύννεφα να μας κλείνει που και που το μάτι;))

NdN είπε...

Κι εγώ σαν τον vagnes, το κέρασμα το έλαβα, τα κρητικά μεζεδάκια που λατρεύω επίσης, αυτό που μου λείπει όμως είναι αυτή η εικόνα της θάλασσας που λατρεύω. Αυτής της γαλάζιας που σε προκαλεί...

Να είσαι καλά Λικεράκι!

prasino liker είπε...

ilive2loveme
-----------------
Η αληθεια ειναι οτι μολις φυγει ο ηλιος και το φως Ο Γεναρης σε ολο το μεγαλειο του.

prasino liker είπε...

Vagnes
-----------
Mακαρι να μπορουσα να την ζωγραφισω και να σου την στειλω.Μακαρι αυτη η ελευθερια που μας προσφερει μεσα απο την απεραντοσυνη της να αφυπνισει τις ψυχες μας.
Καλο βραδυ Vagnes.

prasino liker είπε...

Ελενα
-----------
Που θα παει θα φθασει .Νομιζω οτι πλεον ο χρονος ταξιδευει πολυ γρηγορα και ολα αυτα τα οποια επιθυμουμε πλησιαζουν.

prasino liker είπε...

Caesar
-----------
Μας κλεινει το ματι σιγουρα .Γιατι ξερει οτι εχει πολλους οπαδους και ακομα μεσα απο την συννεφια θα βρει μια χαραμαδα να ξεπροβαλει για να γλυκανει τις ψυχες μας.

prasino liker είπε...

Ndn
--------
Δεν ηθελα να σου θυμισω πατριδα.Αλλα το κερασμα θα ηταν μισο χωρις τον ηλιο και την θαλασσα.Τωρα μαζευεις πολυ ομορφες εικονες απο την Αγγλια.Καποια στιγμη καθισμενος σε ενα ταβερνακι στην Αρετσου, απολαμβανοντας την παγωμενη ρετσινα θα αναπολεις.

βασίλης είπε...

Εγω θα πάρω ένα τσαγάκι... Φιλιά να είσαι πάντα καλά

Ra Ma είπε...

Τι καιρό έχει σήμερα? γιατί ήρθα για θάλασσα, ουζάκι και μεζεδάκι! Καθόμαστε και μέσα άμα είναι!!!

prasino liker είπε...

Βασιλη
---------
Κανενα προβλημα οτι σου αρεσει.Μεζεδακια γινονται και με το τσαι.
Να εισαι καλα.



Μarconi
-------------
Ελα εσυ και θα τα κανονισω με τον καιρο.
Θα τον κερασουμε μην μεινει παραπονεμενος.

Angel Vs Life είπε...

zileia...

leila είπε...

εγω παντως λατρευω το τσαγακι -το χειμωνα- αλλα με τον ηλιο και το καλοκαιρακι ευχαριστιεμαι πιο πολυ

και φυσικα με τα χρωματα εχω μια ιδιαιτερη λατρεια

prasino liker είπε...

Angel
-----------
Καλησπερα .Ωστε ζηλεια.Μας τα χαλασε παλι ο καιρος οποτε επανερχομαι στα τσαγια.



Leila
-------
Hλιος και παλι ηλιος.

osela είπε...

λικεράκι δεν πίνω ούζο, θα πάρω ρετσίνα, καλαμαράκια και γαρίδες..
καλό ΣΚ να έχεις και να μου προσέχεις τη θάλασσα!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

εγώ παρακαλώ,θα ήθελα(λέω την παραγγελιά από τώρα):καλαμαράκια,χωριάτικη,γαρίδες σαγανάκι,πατάτες τηγανητές,σπανακόπιττα.Ζητάω πολλά;!
:)))
Φιλιά!

prasino liker είπε...

Oselaki
------------
Oτι σου αρεσει θα παραγγειλουμε.Την θαλασσα φυσικα και την προσεχω.




Ολα θα πανε καλα
-----------------------
Οχι δεν ζητας τιποτα .Θα ειναι ολα ετοιμα και απλως θα ελθεις να τα απολαυσεις.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Ωωωωχ!Ξεκινάω δίαιτα γιατί θα φάμε καλά,βλέπω!
:)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλό και όμορφο Σαββατοκύριακο σου εύχομαι λικεράκι μου:))

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
----------------------
Διαιτα διαιτα !.Σε περιμενει γαστριμαργικη καταστροφη.




Ελενα
----------
Και απο εμενα πολλες ευχες.