Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Μια κουπα τσαι

Αποψε βρεχει πολυ μα παρα πολυ.Εχει και αρκετο κρυο.Οποτε η πρωτη κουπα τσαι υγραινει τα χειλη και το λαρυγγι μου,η δευτερη απαλυνει την μοναξια μου.Η τριτη ψαχνει στα γυμνα μου σωθικα ,μα βρισκει μονο μυριαδες τομους αλλοκοτα ιδεογραμματα.Η τεταρτη κουπα μου φερνει ελαφρο ιδρωτα.Ολα τα αδικα της ζωης εκπνεουν μεσα απο τους πορους μου.Στην πεμπτη εχω εξαγνιστει .Η εκτη με καλει στην σφαιρα των αθανατων.Η εβδομη κουπα-αχ,μα δεν μπορω αλλο να πιω!Νεκταρ λοιπον ονομαζεται αυτο το αφεψημα απο τους ποιητες.
Ας ευχηθουμε λοιπον καποτε ,καπου, να πιουμε μια κουπα τσαι ολοι εμεις.

21 σχόλια:

Alkmini είπε...

Λικερακι μου
εκανα και γω τις προαλλες ενα αφιερωμα για το χριστουγεννιατικο τσαι που δοκιμασα μολις φετος και μου αρεσε πολυ.
αν δεν βαριεσαι πηγαινε να το δεις.
ομορφο και το δικο σου αφιερωμα και πιο ομορφη η ευχη σου.
Μακαρι, λοιπον.
φιλια.

vagnes είπε...

...αν δεν ήξερα
πως δεν σου αρέσει
η βροχή
θα ευχόμουν
να βρέχει καθημερινά...

αν η βροχή
σου έδινε κάθε φορά
την ευκαιρία
ενα μικρό χνάρι
δω μέσα
να αφήνεις για μας.

une enfant gâtée είπε...

Εσταξες λίγο αλκοολ στην κούπα σου; Ή είναι η πoικιλία του τσαγιου; Ή ειναι απλά το αλκοολ του μυαλου σου, αυτό που σε ταξιδευει;

NdN είπε...

Καλησπέρα Λικεράκι,

Μεγάλη ποικιλία τσαγιού σερβίρεται στη Γηραιά Αλβιώνα. Ισως να φταίει ότι κάνει κρύο συχνα και ότι βρέχει ακόμα συχνότερα, αλλά για τους Αγγλους είναι μία απογευματινή (και όχι μόνο) συνήθεια. Μαζί τους έμαθα να πίνω και εγώ συχνότερα από ότι στη Ελλάδα. Προτιμούσα βέβαια τον καφέ, τον ελληνικό καφέ, όσο κάπνιζα, αλλά τώρα τελευταία προτιμώ το τσάι όλο και περισσότερο. Σε σημείο όμως που να με ταξιδεύει δεν έχω φτάσει. Προφανώς έχω ακόμα πολλά να μάθω από τα μυστικά του.

Caesar είπε...

Έαν φθάσουμε στη έκτη, θα είμαστε πολύ ικανοποιημένοι Likeraki.
Eίθε να το απολαύσουμε σε κάποιο ωραίο εξοχικό της Αγγλίας. (Όπως στην ταινία "Εξιλέωση" πχ) !

ILive2LoveMe είπε...

Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί! Όπως λέει και η γνωστή μας φράση. Καλή χρονιά! Τα φιλιά μου.

prasino liker είπε...

Αλικη
--------------
Σε ευχαριστω που με θυμασαι.Εχω ακετο καιρο να επικοινωνησω μαζι σου.Σου χρωσταω επισκεψη και θα διαβασω και για το αφιερωμα του τσαγιου.

prasino liker είπε...

Vagnes
--------------
Μην κανεις τετοια ευχη να βρεχει καθημερινα.Θα γραφω εστω και λιγο.
Βεβαια για οσους δεν συμπαθουν το τσαι κερναω και τσικουδια.
Σε ευχαριστω.

prasino liker είπε...

Εnfant
------------
Αλκοολ στην κουπα με το τσαι δεν βαζω ποτε.Ομως το μυαλο μου εχει λιγη δοση απο αυτο για να με βοηθαει να ταξιδευω και να ονειρευομαι.Εκει αναμεμιγμενο με το αρωμα του,βοηθαει στην φρεσκαδα της σκεψης.

prasino liker είπε...

Ndn
-----------
Moυ αρεσει πολυ η διαδικασια σερβιρισματος του τσαγιου στην Αγγλια.Με τα κεικ ,τα βουτηματα .Τις υπεροχες πορσελανινες φλυτζανες .Ακομα και ο θορυβος της τσαγιερας εχει κατι το μαγικο.
Εδω στην Κρητη εχομε καταπληκτικα βοτανα που μετατρεπουν το απλο ροφημα τσαγιου σε αριστουργημα.

prasino liker είπε...

Caesar
--------------
Τσαι στην εξοχη της Αγγλιας οτι πιο ομορφο.Αν παλι δεν μπορουμε να το απολαυσουμε εκει ισως βρεθουμε καπου πιο κοντα .Τωρα για τον κοσμο των αθανατων το βλεπω λιγο δυσκολο.Μαλλον θα σταματησω στην δευτερη.
Καλο βραδυ.

prasino liker είπε...

ilive2loveme
---------------------
Mακαρι.Που ξερεις μπορει να γινει και αυτο.
Νασαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TO ΤΣΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.ΩΡΑΙΑ Η ΕΥΧΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aααααα, τώρα το πήρα είδηση ότι επέστρεψες!!
Καλώς σε βρήκαμε και πάλι λικεράκι μου, πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω. Ελπίζω όλα να είναι καλά στη ζωή σου!!
Εγώ μετακόμισα και πλέον θα βρίσκομα εδώ σου έστειλα και μέιλ αλλά μου επεστράφη, δεν ξέρω γιατί.
Πολλά φιλιά και καλή χρονιά να έχεις:)

ολα θα πανε καλα... είπε...

Το τσάι είναι το αγαπημένο μου ρόφημα και μάλλον το earl grey το πιο αγαπημένο.Αλλά μου αρέσει και η γεύση φρούτων και άλλα πολλά.Σου στέλνω πολλά φιλάκια από μια Αθήνα που ξημερώνει.Αλλά...τι λέω;Και εκεί,το ίδιο ξημερώνει!Είναι η απόσταση,βλέπεις...

prasino liker είπε...

Jk
--------
Καλως ηλθες.Για πρωτη φορα να σε κερασω ενα σοκολατακι.
Ευχαριστω για τις ευχες σου.
Οτι καλυτερο και στην δικια σου ζωη.

prasino liker είπε...

Eλενα
--------------
καλη χρονια να σου ευχηθω.Ναι επεστρεψα.Τις ημερες των εορτων υπηρχε πολυ κινηση στο σπιτι οποτε ολα πηγαν λιγο πισω.Θα σε επισκεφθω στην καινουργια σου διευθυνση και θα τα λεμε απο εκει.

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
----------------------
Αλλο το Αθηναικο ξημερωμα και αλλο το Χανιωτικο.
Θα πιω στην υγεια σου τσαι απο μαλοτηρα,φασκομηλο και φλαμουρι.
Ολα μαζι δινουν ενα υπεροχο ροφημα.
Καλο βραδυ.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Nα πιείς,να πιείς!Καλό πρωινό!

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

καλησπερα...μια κουπα κρασι θα προτιμουσα

prasino liker είπε...

Δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα
-----------------
Φυσικα γιατι οχι.
Καλο βραδυ και απο εμενα.