Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Για ολα φταιει η αγνοια!!!

Ντροπη μου.Μονο αυτο εχω να πω.Πληρη αγνοια απο τεχνολογια.Καλα ενταξει εγω ειμαι ασχετη.Αλλα και οι ειδικοι;Tελος παντων μετα απο δυο μηνες που οι ειδικοι δεν μπορεσαν να αφησουν την σφραγιδα της μεγαλοφυιας τους εφθασε ο μαγος που διορθωσε αυτο το αριστουργημα που ονομαζεται υπολογιστης.Πολυ απλο ,απεφανθη!!.
Ακριβως την καταλληλη στιγμη.Για να ευχηθω σε ολους εσας οτι πιο ομορφο και γλυκο για τα Χριστουγεννα.Αυτη η γιορτη ας μας οδηγησει σε διαδρομες φωτεινες και εσωτερικης γαληνης..

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου λικεράαακιιιι!...καλέ που χάθηκες τόσο καιρό;;..αα,καλά καλό μου από άγνοια (γιανά μη πώ τίποτε άλλο)..και γίνω χυδαία και αγενής άλλο τίποτε...όλοι άσχετοι είναι!αφού ώρες-ώρες απορείς π ως στο καλό πήραν αυτά τα πτυχία που έχουν!..χάαααλι!αλλά χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα του υ/π σου τελικά!...καλές γιορτές καλό μου με υγεία (πάνω από όλα),αγάπη ευτυχία και ό,τι επιθυμείς έυχομαι! Υσ-πρόσφατα άνοιξα κι εγώ το δικό μου μπλογκάκι γι αυτό είμαι μπλέ!....φιλάκια....

ολα θα πανε καλα... είπε...

Kαλημέρα!Είναι πολύ όμορφες οι ευχές σου,εγώ θα σου πω να έχεις υγεία και χαρά και να σου πάνε όλα καλά!Σε φιλώ!

Caesar είπε...

Για τους μάγους όλα είναι απλά & εμφανίζονται πάντα την κατάλληλη στιγμή:)
Πολλές ευχές για όμορφες γιορτές !

une enfant gâtée είπε...

Αφου λοιπόν το Συμπαν συνωμότησε για αν αποκαταστήσεις την επικοινωνία σου με τον έξω κόσμο, δράτομαι της ευκαιρίας για να σου ευχηθώ και εγώ, τα όμορφα, τα φωτεινά, τα γαλήνια.

prasino liker είπε...

Αθανασια
-----------

prasino liker είπε...

Αθανασια
-----------
Ναι χαθηκα αυτο τον καιρο.Οχι μονο λογω υπολογιστη αλλα και λογω διαθεσης.Χαιρομαι που θα μπορω να επικοινωνω και με το δικο σου μπλογκ.Πολλες ευχες Αθανασια.Ειλικρινεις και γεματες απο ονειρα και επιθυμιες.Ας προσπαθησουμε τον καινουργιο χρονο να τις πραγματοποιησουμε.

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
-----------------
Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες και για ολα.

prasino liker είπε...

Caesar
----------
Μαλλον θα πρεπει να καλοπιασουμε τους μαγους.Πολλες ευχες και απο εμενα,αληθινες και γεματες απο γλυκα αισθηματα.

prasino liker είπε...

Une enfant gatee
--------------------
Kαλως ηλθες.Σε ευχαριστω για τις ευχες σου.Και σε σενα οτι καλυτερο .

prasino liker είπε...

Δοκιμη

ILive2LoveMe είπε...

Λικεράκι μας γλυκό καλώς ήρθες πίσω! Μεγάλο πράγμα η εσωτερική γαλήνη το λέω κι εγώ συνέχεια!
Να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά , να έχεις καλές γιορτές, μια ευτυχισμένη , γεμάτη όμορφες εμπειρίες Νέα Χρονιά , με αγάπη, υγεία, ευτυχία! Ειρήνη στον κόσμο!
Τα φιλιά μου.

kat. είπε...

χρόνια πολλά.
να περάσεις τέλεια ότι και αν κάνεις!!!!!!

helorus είπε...

Καλή επαναφορά λοιπόν εις του ψηφιακού τόπου μας τα μονοπάτια!

Καλή χρονιά εύχομαι :)

prasino liker είπε...

ilive2loveme
------------------
Eυχαριστω πολυ για τις θερμες σου ευχες.Οτι καλυτερο και σε σενα για τον καινουργιο χρονο.


Kat
--------
Πολλες ευχες για μια πολυ ομορφη και γλυκεια χρονια.



Helorus
--------------
Ποιητικη και γλυκεια να ειναι η καινουργια χρονια.

Ανώνυμος είπε...

Καλό λικεράκι γειάσου..σου έυχομαι καλή χρονιά,χρόνια πολλά ευτυχισμένο το νέο έτος,ότι επιθυμείς να έρθει σε σένα μέσα σε αυτό το χρόνο...φιλάκια,Αθανασία.

ΕΛΛΗΝ VS ΧΑΟΣ είπε...

ΑΛΗΘΗΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΡΑΦΗ

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/01/blog-post_01.html

Ra Ma είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σου εύχομαι με αγάπη και υγεία!
Και μη στεναχωριέσαι, δεν είναι όλοι ειδικοί στους υπολογιστές!
Να είσαι πάντα καλά!!!

NdN είπε...

Χρόνια πολλά Λικεράκι σου ευχομαι! Μία χρονιά φωτεινή και ζεστή όπως την επιθυμείς καθότι ξέρω ότι δεν σου αρέσει ο χειμωνιάτικος καιρός. Με υγεία και χαρά για σένα και τους δικούς σου ανθρώπους.

Να είσαι καλά και γεμάτη διάθεση!

Καλό βράδυ.

prasino liker είπε...

Αθανασια
--------------
Σε ευχαριστω για τις ευχες.Σε σενα οτι καλυτερο να φερει ο καινουργιος χρονος.


Ελλην vs Chaos
-----------------
Καλως ηλθες.Καλη χρονια σου ευχομαι και να παραμεινεις Ελλην απεναντι σε αυτο το χαος που ζουμε.


Marconi
------------
Kαλη και ευτυχισμενη να ειναι η καινουργια χρονια.Ελπιζω να μην μας βαλεις ξανα σε εργασιες .Αυτα τελειωσαν το 2008.
Να εισαι καλα.

prasino liker είπε...

Νdn
------------
Καλη επιστροφη .Να ειναι και για σενα το 2009 γεματο απο ομορφες εικονες,ταξιδια,χαρουμενη διαθεση και πολλα μα πολλα ονειρα που θα πραγματοποιηθουν.

βασίλης είπε...

Χάθηκες και σε χάσαμε... Αλλά αφού γύρισες, Καλή χρονιά και χρόνια σου πολλά καλή μου... Πάντα υγεία και αγάπη σε σένα και στην οικογένειά σου

vagnes είπε...

Συνέχισε να γράφεις,
συνέχισε να ονειρεύεσαι,
συνέχισε να μας ενθαρρύνεις με την ευγένεια σου
συνέχισε να μας κάνεις παρέα
συνέχισε να κάνεις αυτό που θέλεις
συνέχισε...μη σταματάς

bluesmartoula είπε...

χρόνια πολλά λικεράκι
Με υγεία κι αγάπη...πάντα!

Μπλέ Καληνύχτα

prasino liker είπε...

Bασιλη
----------- χαθηκα αλλα επεστρεψα.Σε ευχαριστω για τις ευχες σου.Καλη χρονια και σε σενα.



Vagnes
------------
Σε ευχαριστω.
Να συνεχισω να ονειρευομαι δεν ξερω με τρομαζει.Δεν θελω να κανω σχεδια,ονειρα.Εχω διαγραψει το μελλον.
-Εσυ εισαι ενας ευγενης.Μια ξεχωριστη ψυχη .
-Χαιρομαι που μπορω να επικοινωνω μαζι σας και θα σας κανω παρεα οσο εσεις με θελετε.
-Καποιες φορες ,τωρα ειναι περισσοτερες κανω αυτο που θελω.Βεβαια υπαρχουν και οι τυψεις οτι ισως εχω υπαρξει πιο τυχερη στην ζωη μου.
Ναι δεν θελω να σταματω.Θα δουμε.
Παντως σε ευχαριστω .


Βlue
----------
Πολυ ομορφη η μπλε καληνυχτα σου.
Αποψε εχει και πανσεληνο και ειναι ακομα πιο μπλε.