Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

Ετσι χωρις τιτλο!!!

Ενα ημερολογιο ,που αντι για πολυχρωμα μολυβια γραφεται με πληκτρα.Κειμενα με σκεψεις απλες , με αναζητησεις , με ερωτηματικα .Τα κειμενα μου πολυ απλα.Τους λειπει ,το χρωμα ,η εικονα ,η μουσικη.Λογια γραμενα σε μια οθονη .Ουτε τον τονο δεν μπορω να βαλω ,την εχει παιξει το πληκτρο.Θα μπορουσαν να στολιστουν με χιλιαδες εικονες που εχω μαζεψει,απο περιοδικα, εφημεριδες,καρτουλες ,σελιδοδεικτες .Θα μπορουσα να σας στειλω και εγω την μουσικη που λατρευω.Το ραδιο δεν σταματα να παιζει. Δεν πιστευα οτι θα απαντουσατε σε καποιον που μονο λογια σας προσφερει.Η αληθεια ειναι οτι τα βαζω πολλες φορες με τον εαυτο μου ,για αυτη μου την αδιαφορια να περασω ηλεκτρονικες πληροφοριες στον εγκεφαλο μου.Καποια στιγμη πιστευω να τα καταφερω,αν μεχρι τοτε αν δεν με βαρεθητε ,θα χαιρομαι να σας κερναω λικερακι.
Καλο σας βραδυ φιλοι μου.

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το blog σου, όμορφα τα λόγια σου, μιας κι από μέσα βγαίνουν. Και οι περισσότεροι άνθρωποι στην εποχή μας αυτό το μέσα το κρύβουν με χίλια περιτυλίγματα!!!
σε διαβάζω συχνά και σήμερα είπα να αφήσω μια καλημερα καρδιακή

vagnes είπε...

αχ τεχνη απερριτη λιτη
ποσο το νοημα σου
αργησα να νοιωσω...


εχασα τον καλυτερο μου φιλο...
εχω τεσσερις, ναι 4 αλλους με το ιδιο "χτικιο" οι δυο σιγουρα θα...
Με αγγιξε βαθια ο Γκαμπριελ...
και η τυχη να βρεθω εδω που σου γραφω...γεια

μη βαζεις μουσικη την ψυχη σου βαλε

ολα θα πανε καλα... είπε...

Eμένα μου αρέσεις όπως είσαι στο blog σου.Μην αλλάξεις τίποτα,που θα λεγε και ο Σαββόπουλος τώρα.
Καλημέρα!

prasino liker είπε...

Aνωνυμε ,
Σε ευχαριστω για την καλημερα απο καρδιας.Η αληθεια ειναι οτι πολλες φορες μας ελκει περισσοτερο το περιτυλιγμα,απο το περιεχομενο.Νομιζω οτι ολα χρειαζονται και ας κανομε την επιλογη μας.Εισαι καλεσμενος/η στην συννεφοπαρεα.

prasino liker είπε...

Vagnes,
Λενε οτι ο καρκινος ειναι η ασθενεια της ψυχης.Γι αυτο ας αλλαξομε την καθημερινοτητα μας ,και ας την οδηγησομε σε πιο πλουσια ,και τρυφερα
μονοπατια.Ελα και εσυ στην συννεφοπαρεα μας.Ειναι ενα κειμενακι που εγραψα πριν λιγο καιρο.

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα,
Καλημερα ,Η γνωμη σου μετραει και σε ευχαριστω.
Εχεις ενα πολυ ομορφο μπλογκ ,οποτε για να διαβαζεις μονο λογια ειναι πολυ σημαντικο για μενα .

Ανώνυμος είπε...

Ααα εμένα μου αρέσει και το λικέρ και τα κρυστάλλινα ποτήρια.
Χαζή είμαι να φύγω ;-)
Φιλιά.

prasino liker είπε...

Amo
σε ευχαριστω παρα πολυ.
Εισαι παντα καλοδεχουμενη.

vagnes είπε...

...μου αρεσε και η "Ωδη προς ενα αψυχο κουτι" και σου εχω ενα σχολιο εκει
αν θελουμε να φερουμε το "αψυχο κουτι" στη ζωη μας, θα ηθελα να σου αφιερωσω την αναρτηση μου "Χωρις ευκολη διεξοδο" και κυριως τον επιλογο της.
...πως ηξερες οτι το τριανταφυλενιο λουκουμακι μου αρεσει; σ'ευχαριστω

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Μουσικές κι εικόνες επιθυμητές, αλλά καθόλου απαραίτητες, ερχόμαστε για το λικεράκι σου και τη συντροφιά των διεισδυτικών σου κειμένων / σκέψεων…

Και κρύβεις ουσία, κάτι στ’ αλήθεια έχεις να μας πεις κάθε τόσο, αυτό είναι που έχει τη μέγιστη σημασία…

καληνύχτα και φιλι

Ανώνυμος είπε...

Πράσινο λικέρ όχι, αυτό το blog έχει μια σφραγίδα μοναδική και ανεπανάληπτη: Την προσωπική σου!
Συνέχισε να μας κερνάς :)

prasino liker είπε...

vagnes
--------
Σου εχω απαντησει για το κειμενακι σου.Για να ειμαι ειλικρινης ,εχω κερασει ολους τους φιλους λουκουμακι,και εσενα τωρα, μια και με επισκεφθηκες.
Καλο σου βραδυ.

Γιαννη
--------
Ειλικρινα νιωθω μια απεραντη χαρα για τα λογια σου.
Εχεις μια πανεμορφη ψυχη ,αρωματισμενη με γιασεμια.
Καληνυχτα και απο εμενα.


Ηλιογραφε
-----------
Παντα θα σας κερναω ,οχι μονο λικερ
μην γινεται και αλκοολικοι ,αλλα οτιδηποτε θελω να μοιραστω μαζι σας.Ειμαι πολυ χαρουμενη που ενας ηλιογραφος ,φερνει τον ηλιο στα κειμενα μου.
Καληνυχτα.

helorus είπε...

Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από το να είσαι ο εαυτό σου. Εμένα αυτό μου φτάνει σε κάθε μορφή επικοινωνίας. Α, και το λικέρ βοηθάει πάντα! Καλό σου βράδυ.

ερμία είπε...

όπου κι αν είναι γραμμένο κάτι,όπως κι αν συλλαβιστεί,αυτό το ίδιο έχει σημασία κι όχι τι το περιτριγυρίζει για να το στολίσει.
όταν σκύβεις και ακούς μέσα σου,οι ίδιες οι λέξεις είναι χρώμα και μουσική..
μια ζεστή καλη-νύχτα

GhostHunter είπε...

Ξέρεις ε, μόνο με το λόγο μπορείς να ερωτευτείς...

Καλό βράδυ

prasino liker είπε...

helorus
---------
Σιγουρα ειναι ετσι οπως τα λες.
Δεν μπορω να κανω κατι διαφορετικο απο αυτο που με εκφραζει.Αλλα λιγο τεχνολογια παραπανω δεν βλαπτει.

ερμια
-------
Σε ευχαριστω και σου ευχομαι ολη σου η ζωη να εχει χρωμα και μουσικη.

prasino liker είπε...

ghost
-------
Τα λογια σου με στελνουν εκει ψηλα στον λοφο ,μονο που δεν θα ακουσω metallica τετοια ωρα,θα σιγοτραγουδησω ενα αλλο πιο ελαφρυ σκοπο ,για να σου ευχηθω μια πολυ μα πολυ γλυκεια νυχτα.

the navigator είπε...

no way...

δεν είναι άλλωστε πόσα λες αλλά τι λες που μετράει...

και με πολλά και με λίγα το μόνο που μένει είναι η ψυχή...

καληνύχτα...

λικεράκι αύριο...σήμερα είμαι χαπακωμένος !

H.Constantinos είπε...

Κι όμως, το πρώτο τεχνολογικό άλμα, η δημιουργία ιστολογίου έγινε!
Τα επόμενα είναι μικρά βηματάκια που μπορούν να γίνουν πανεύκολα με ένα ποτήρι πράσινο λικέρ στο χέρι!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τον τόνο στα συναισθήματα τον δίνουν οι ίδιες οι λέξεις. Και όχι οι τόνοι πάνω στις λέξεις.
Δεν πειράζει, λοιπόν! Εδώ τα έχουμε παίξει εμείς, τα πλήκτρα δεν θα χαλούσαν;

prasino liker είπε...

navigator
----------
Ενας ανθρωπος της θαλασσας δεν κρυωνει ευκολα.
Σου προσφερω τσαι του βουνου με διαφορα βοτανα.
Καλο σου βραδυ και σε ευχαριστω.

constantine
------------
Ακριβως οπως τα λες.Ειδικα με το λικερακι, την οθονη θα την βλεπω διπλη.
Καλο σου βραδυ.



Σπυρο
-------
Σε ευχαριστω και καλο σου βραδυ.

bluesmartoula είπε...

Λικεράκι, ο λόγος βγαίνει απ΄την ψυχή. Και ζωγραφίζει όποια εικόνα επιθυμεί.
Δεν χρειάζεται να την βλέπεις. Αφήνεις την φαντασία ελεύθερη...
Καλησπέρα

ZissisPap είπε...

Λικέρ μαστίχα.
Διάφανο, γεμάτο άρωμα.
Δεχτό το κέρασμα!
Καλησπέρα!

prasino liker είπε...

bluesmartoulis
----------------
Σε ευχαριστω ,και πιστευω μολις επεκταθουν οι ηλεκτρονικες μου γνωσεις να ανταποδωσω.


sigmund-01
---------------
Καλοσωρισες.Τους επισκεπτες μου τους εχω κερασει και τριανταφυλενιο λουκουμακι,οποτε προσφερω και σε σενα.
Καλο βραδυ.

osela είπε...

το λικεράκι είναι μια χαρά, δεν χρειάζεται τπτ παραπάνω.
Φιλάκια και καλό βράδυ!

prasino liker είπε...

oselaki
--------
Σε ευχαριστω πολυ.
Να περασεις ομορφα το Σαββατοκυριακο.

Ανώνυμος είπε...

λικεράκι μου
πώς να βαρεθεί κανείς κατι τοσο όμορφο...εξαιτίας σου θ'αγαπήσω τα λικέρ σφόδρα...και μεχρι τώρα δεν τα ήθελα καθόλου...μια τόσο ήρεμη, διακριτική,ευγενική παρουσία...συνέχισε να σερβίρεις σε αυτό το κομψο κρυστάλλινο ποτήρι,δε χρειάζεσαι τίποτα καλύτερο :)

prasino liker είπε...

cook
Tι να πω.Ειλικρινα νοιωθω απεραντη ευγνομωσυνη για τα καλα σου λογια.Φτιαχνε εσυ πραγματακια με οχι πολλες θερμιδες και εγω θα σε κερναω λικερακι.
Καλο Σαββατοκυριακο.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Λοιπόν,όχι ότι μου πέφτει λόγος αλλά διάβασα σήμερα για μια ωραία συνταγή (λικεράκι ρόδι)και σκέφτηκα και εσένα prasino liker και την cook the book!

melomenos είπε...

εγώ θέλω το πιο γλυκό σου λικεράκι!
έχεις;
και συμφωνώ μην αλλάξεις τίποτα
άσε τις φωτογραφίες για όλους τους άλλους!
εσύ να μας περιγράφεις τις εικόνες σου και άσε να παίξουν αυτές με την φαντασία μας!
καλή σου βδομάδα

prasino liker είπε...

ολα θα πανε καλα
------------------
Ακουγεται πολυ ωραιο .Καποια στιγμη δωσε μας την συνταγη.
Η Cook βεβαια ειναι η ειδικη ,αλλα θα προσπαθησω και εγω.


melomene
----------
Tι μελωμενα λογια ειναι αυτα.Φυσικα και θα σε κερναω λικερακια.Να τωρα, η ολα θα πανε καλα, θα μου δωσει καινουργια συνταγη οποτε μολις το φτιαξω θα κερασω.
Καλο βραδυ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λικεράκι που σ' ανακάλυψα μέσα από την cookitsa, έχεις ένα πολύ ζεστό και τρυφερό blog:))))
Εχουμε και τα ίδια γούστα. Λατρεύω το καλοκαίρι, ο χειμώνας με δυσκολεύει κι εμένα.
Επίσης τα λικεράκια μ΄αρέσουν πολύ:))))

prasino liker είπε...

Eλενα,
Καλωσορισες.
Σε ευχαριστω πολυ για τα λογια σου.
Θα πινομε και τα λικερακια μας για να διωχνομε μακρια τον χειμωνα.
Καλο σου βραδυ.

Stardustia είπε...

Τα λόγια συχνά ζωγραφίζουν τις ωραιότερες εικόνες...

prasino liker είπε...

stardustia
Kαλως ηλθες.

Desposini Savio είπε...

λικέρ με γεύση πικραμύγδαλο/κανέλλας. αυτό που κάνεις, έτσι όπως σε διάβασα.
καλησπέρα