Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Προσκληση.

Με καλεσε η Δεσποινα να σας πω πια ειναι τα αγαπημενα μου καθημερινα και απαραιτητα αντικειμενα.Αυτο το καλεσμα ,ειναι αληθεια δεν το γνωριζω.Ουτε με τις κουπες των ροφηματων.Στο μονο καλεσμα με κουπες αλλα γεματες κρασι ,ηταν σε γιορτη που υπηρχε παρεα απο Ρεθυμνο.Ο ενας καλουσε τον αλλο με γεματες κουπες κρασι,ωσπου ολοι εγιναν τυφλα και τερμα τα καλεσματα.
Η αληθεια ειναι οτι δεν συνδεομαι με τα αντικειμενα.Τα αγαπαω για οσο καιρο υπαρξουν διπλα μου.Αν θελεις κατι και μου το ζητησεις,θα σου το δωσω.Κοσμημα ,ρουχο,κολωνια, η κατι απο το σπιτι.Καποιες φορες δινω πραγματα που ανηκουν στους συγκατοικουντες,αν το καταλαβουν φυσικα γινεται χαμος.
Αγαπημενα ειναι για μενα τα βιβλια μου.Δεν τα δανειζω ,διοτι σημειωνω.Δεν θελω να διαβασουν τις σκεψεις μου.Εχω πολλους σελιδοδεικτες,ενα κουτι γεματο με καρτες με ωραιες εικονες για την αλληλογραφια μου.και τα ημερολογια μου.Γραφω τις σκεψεις μου απο το 1989.Ειναι ενας τροπος επικοινωνιας σε στιγμες χαρουμενες, μοναχικες ,στεναχωρεμενες.
Αγαπημενη ειναι μια καρφιτσα ,ξυλινη με λουλουδακια γαλαζια,την οποια αγορασα απο την παλια πολη της Στοκχολμης πριν πολλα χρονια.Ειχα τα τελευταια μου χρηματα,θα εφευγα την επομενη.Συναντησα ενα πλανοδιο μικροπωλητη με χειροποιητες καρφιτσες .Τα χρηματα μου εφθαναν να φαω ενα σαντουιτσ η να την αγορασω.Το σκεφτηκα ειναι η αληθεια μια και πεινουσα.Τελικα με συγκινησαν τα γαλαζια λουλουδια .Αγαπημενα και τα κοχυλια μου ,απο ολες τις θαλασσες που κολυμπω.
Παρα πολλα ντενεκεδενια κουτια ,αραδιασμενα στην κουζινα μου και μικρα μπουκαλακια, αλλα ζωγραφισμενα ,αλλα σκετο γυαλι.
Τωρα τα καθημερινα μου αντικειμενα .
Κινητο δεν εχω το απεχθανομαι.Γυαλια πρεσβυωπιας,που μια ζωη δεν θυμαμαι που τα εχω αφησει.Γυαλια ηλιου,τα καλυντικα μου ,τα κασκολ για τον χειμωνα και παντα στην τσαντα μου καραμελες Ηalls.
Δεν εχω την δυνατοτητα να σας δειξω κατι απο ολα αυτα,λογω ασχετοσυνης.
Πιστευω να σας τα περιεγραψα αναλυτικα.Ευχαριστω την Δεσποινα για την προσκληση και ευχομαι σε ολους καλο βραδυ.

45 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ιστορία με την καρφίτσα στη Στοκχόλμη, μου αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις. Για τα κινητά εν μέρει έχεις δίκιο αλλά καλό θα είναι να έχεις ένα. Καληνύχτα

prasino liker είπε...

Ηλιογραφε
--------------
Πιστευω οτι ειμαι εκτος εποχης.
Μαλλον η μετενσαρκωση μου δεν εχει πετυχει.
Καλο σου βραδυ.

the navigator είπε...

Εγώ πάλι έχω τις πένες μου...

θα σας πω με λεπτομέρειες στο "σπίτι"...

γουστάρω που δεν έχεις κινητό...

πρέπει να είστε ελάχιστοι πια...

θα ήθελα να γινόταν να σε μιμηθώ αλλά η δουλειά δεν με αφήνει...24/7...

prasino liker είπε...

Navigator
-----------
Yπεροχο ενα γραμμα σταλμενο που εχει γραφτει με πενα.
Ανυπομονω να μας τις περιγραψεις.
Καλο σου βραδυ.

H.Constantinos είπε...

Ούτε κι εγώ συνδέομαι με αντικείμενα... Ποτέ. Δεν είναι όμως πολύ συνηθισμένο αυτό. Είναι; Δεν ξέρω...

Hliaxtida είπε...

Kαλημερα να εχεις χαρουμενη και λαμπερή

Ra Ma είπε...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις λένε και ισχύει σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά σε αυτή εδώ την περιγραφή δεν χρειάζονται.

Είδα την παρέα σας να πίνει κρασί, άκουσα τα καλέσματα, μύρισα κολόνιες, είδα σελιδοδείκτες, τις κάρτες, ένοιωσα πεινασμένος, είδα την ξύλινη γαλάζια λουλουδένια καρφίτσα, τα μπουκαλάκια, τα κοχύλια...

Οι φωτογραφίες περιττεύουν...

kat. είπε...

εγώ δένομαι πολύ με τα αντικείμενα!
πάρα πολύ!
με τις μυρωδιές και τα τραγούδια!
κάθε τραγούδι είναι για μένα -σχεδόν- μια διαφορετική ζωή!

prasino liker είπε...

Constantine
-------------
Ειναι δεν ειναι σωστο δεν ξερω.Παντως νιωθω μια απιστευτη ελευθερια.



Ηliaxtida
-------------
Σε ευχαριστω.Σε εχω επισκεφθει πολλες φορες ,και τοτε που ειχες γενεθλια για να σου ευχηθω.Κατι κανω λαθος και δεν μπορω να σου απαντησω.Πεσ μου σε παρακαλω εκει που γραφει ονομα χρηστη τι πρεπει να βαλω; Eπισης κατι πρεπει να κανω με το pathfinder;


Radio Marconi.
----------------
Ειλικρινα χαιρομαι, που με τον τροπο που εκφραζομαι και παρουσιαζω
τα κειμενα μου ,εχω αποδεκτες.
Καλη σου μερα.


Kat
--------
Mαλλον εσυ εισαι η φυσιολογικη.Εγω θα πρεπει να χανω ελαφρως.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λικεράκι, ούτε εγώ δένομαι με αψυχα αντικείμενα (κάπου κι εγώ πρέπει να χάνω μάλλον), εκτός αν τα αντικείμενα μου θυμίζουν αγαπημένα πρόσωπα, οπότε τα λατρεύω κι ας είναι το πιο φτηνό και "άσχετο" πράγμα.
Νομίζω ότι στο blog σου οι φωτογραφίες θα έχαναν, βλέπουμε μια χαρά αυτά που εσύ θέλεις να μας δείξεις:))))

prasino liker είπε...

Ελενα
----------
μαλλον βαζεις καρυκευματα και γλυκιες γευσεις απο τις καταπληκτικες και υπεροχες συνταγες σου στα κειμενα μου για να ειναι ευκολοχωνευτα.
Καλη σου μερα.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

είσαι από τους ελάχιστους ανθρώπους που δεν έχουν κινητό. Πώς το κάνεις αυτό; Ειλικρινά, σε θαυμάζω...

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή αν ήμασταν συγκάτοικοι θα χάριζες τα πραγματάκια μου; :-)))
Χωρίς κινητό; Κι εγώ σε θαυμάζω.
Πως έχουμε εξαρτηθεί από αυτό...

Ευχαριστώ εγώ για την ανταπόκριση.

Καλό τριήμερο (για μας που θα το έχουμε δηλ. :-))

osela είπε...

Συνδέομαι με αντικείμενα και πολλές φορές στεναχωριέμαι αν τα χάσω ή καταστραφούν. Μέχρι και τυχερά ρούχα έχω!


ΥΣ Αυτό με το κάλεσμα και τις κούπες με κατέστρεψε μια χρονιά στο Ρέθυμνο....

prasino liker είπε...

Σπυρο
--------
Τα καταφερνω μια χαρα.Βεβαια η δουλεια μου δεν απαιτει ραντεβου η συναντησεις που δημιουργουνται απροοπτα.Οι επαφες με τους γνωστους γινεται απο το σταθερο.


Αmo
---------
Oχι .Θα σεβομουν οτιδηποτε θα ανηκε σε σενα.Απλως στους δικους μου συγκατοικους η καταναλωτικη μανια δεν τους αφηνει να θυμουνται τι εχουν.Οποτε εγω τα λιγοστευω με ελαφρα πηδηματακια.
Σε ευχαριστω για το καλεσμα.




Oselaki
---------
Kαλα το κανεις και κρατας τα αγαπημενα σου πραγματακια .Η δικια μου περιπτωση μπορει να χρειζει ειδικου.
Ειναι οντως απιστευτο αυτο που εζησα με τις κουπες το κρασι.Εβλεπες εναν εναν να μενει τεζα.
Καλο σου βραδυ.

GhostHunter είπε...

Ξέχασες κάτι...
Την πανέμορφη ψυχή σου.

prasino liker είπε...

Ghost
-------
Mε συγκινεις απιστευτα με αυτα που λες.Λες η ψυχη μου να ειναι ενα φαντασμα ;

Angel Vs Life είπε...

entaxei, i anamnisi mias voltas sti gamla stan kanei ola ta antikeimena peritta... ;o)

fish eye είπε...

τα πιο ομορφα ειναι αυτα που αποκτησαμε στερουμενοι καποια αλλα!ετσι;;

prasino liker είπε...

angel vs life
---------------
Παρολο που ηταν Ιουνιος ,ειχε μια απιστευτη θλιψη η παλια πολη.



φεγγαραγκαλιες
----------------
Αποψε η βραδυα σου ανηκει με την πανσεληνο.Ειναι αληθεια αυτο που λες.

Kaveiros είπε...

Διακρινω μια σεμνοτητα,
κι αυτο μου αρεσει....

Alkyoni είπε...

μ αρέσει..
καλώς σε βρήκα σου είπα;;
καλημέρα
:)

ερμία είπε...

κι εγώ "κρατάω" τα κοχύλια σου με τις μυρωδιές απο τις δικές σου θάλασσες

prasino liker είπε...

Kaveire
------------
Σεμνοτητα στο τροπο που τα εξαφανιζω;
Να εχεις ενα πολυ ομορφο Σαββατοκυριακο.



alkyoni
------------
Nα περασεις πολυ ομορφα το Σαββατοκυριακο.




ερμια
----------
Η αληθεια ειναι οτι η θαλασσα μας ,εχει μια ιδιαιτερη ομορφια.Κατ επεκταση λοιπον και τα κοχυλια.
Καλο διημερο.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Tώρα "ανακάλυψα" αυτό σου το ποστ!Αυτά παθαίνει κανείς όταν επισκέπτεται βιαστικά ένα Ίντερνετ καφέ!
Λοιπόν, τα κοχύλια μου αρέσουν και σε μένα και μαζεύω αλλά μη φανταστείς καμιά μεγάλη συλλογή!
Μου άρεσε και σε μένα η ιστορία με την καρφίτσα.Σκέπτομαι να σου κάνω μια δώρο,αν και δε σε γνωρίζω.Ωραίο όμως θα ήταν - είμαι κι εγώ ένα φάντασμα και σίγουρα "χάνω" από κάπου,μην ανησυχείς!

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
------------------
Το επομενο κοχυλι που θα βρω ,θα ειναι για σενα.Θα σου το στειλω με την γοργονα courier.
Καλα να περασεις το Σαββατοκυριακο.

vagnes είπε...

Κερασε μας ενα βιβλιο μεσα απο εδω με τις σκεψεις σου, που δεν θελεις να σου διαβαζουν...
Κερασε μας οποιο βιβλιο εσυ θελεις και θα ξεχασω ποσα ποτα μου χρωστας

vagnes είπε...

Μια καρφιτσα ανθισμενη σε πορσελανη
(ζωγραφισμενη απο την κορη μου) σου χαριζω με αφιερωση,
ψαξε να τη βρεις στο ιστολογιο μου
Καλη νυχτα
ή καλυτερα Καλη μερα

prasino liker είπε...

vagnes
--------
Eνα πολυ ζεστο ευχαριστω στην κορη σου, για την υπεροχη καρφιτσα που ζωγραφισε για μενα.Τις στελνω μια τεραστια σοκολατα,μαζι με ενα καραβακι φτιαγμενο απο κεραμικο και σμαλτο,σε χρωματα μπλε και πρασινο,να το γεμιζει με τις επιθυμιες της ,τα ονειρα της .Να φτανει παντα σε τοπους που θα αγαπα και να συνταξιδευει με ανθρωπους που θα γεμιζουν την ζωη της.
Οσο για τις σκεψεις απο αγαπημενο βιβλιο θα σας τις στειλω.
Μην φας ολη την σοκολατα εσυ.Δεν σε κερναω πολλα ποτα ,ειδες τι επαθαν οι αλλοι με τα καλεσματα.
Καλη Κυριακη με ολη σου την οικογενεια.

vagnes είπε...

Χαρισε μου κατι ποναω ... μολις χαθηκε ο φιλος μου για παντα

prasino liker είπε...

Vagnes ειναι θλιβερο να ξερεις οτι αυτα τα ματια που σου χαμογελουσαν η σου μιλουσαν ολο αυτο τον καιρο δεν θα λαμψουν ξανα.Δεν μου αρεσει να λεω λογια παρηγοριας ,διοτι ο πονος που νιωθεις αυτη την στιγμη δεν ξεπερνιεται με αυτα που θα σου πω εγω.Θα πρεπει ηρεμα να σκεφτεις οτι δυστυχως αυτη την διαδρομη δεν μπορουμε να την αλλαξομε.Ανοιξε την ψυχη σου να δεχτει την ζεστασια της ημερας ,του ηλιου η της συννεφιας.Βοηθησε με την σκεψη σου ,την ψυχη του φιλου σου να ταξιδεψη χαρουμενα.Να ξερεις οτι σε βλεπει και το μονο που θα ευχεται ειναι εσυ να ανακαλυψεις αυτα που μεχρι τωρα εχεις αφησει σκεπασμενα.
Μην φοβασαι.Η σκεψη μου θα ειναι διπλα σου.Σου χαριζω ενα καλαθι γεματο απο γαληνη και αγαπη.

vagnes είπε...

Ακουσε με...!!!! η τελευταια επιθυμια του ηταν να μη ταφει αλλα να αποτεφρωθει στη Βουλγαρια, εκει θα γινει το τελευταιο του ταξειδι. Συγχωρεστε με αν σας μαυριζω την καρδια... αλλα ουτε να τον δω δεν θα μπορεσω... γιατι το ζητησε αυτο Θεε μου
Αναπαυσε τον συχωρησε τον θεε μου στα παιδια του στη γυναικα του αλαφρωσε τον πονο τους
πιο βαλσαμο να μας απαλυνει την ψυχη μας..............

prasino liker είπε...

Vagnes
----------
Θα σε στεναχωρεσω ,αλλα και εγω συμφωνω μαζι του.Βεβαια η διαδικασια ειναι λιγο δυσκολη,πιθανον χρονοβορα και οικονομικα δυσκολη.Για μενα εχω εκφρασει την επιθυμια να με ριξουν στην θαλασσα.Ηθελα να το τακτοποιησω με δικηγορο η με οποιον αλλον μπορει να παρει αδεια γι αυτο.Δεν γινεται μου απαντησαν.Αν ελθει στην Ελλαδα η καυσις ,θα το προτιμησω.Διαφορετικα η διαδικασια θα γινει χωρις να ελθει κανεις μα κανεις.Πρεπει να ηταν πολυ ωραιος ανθρωπος ,και ασπαζομαι την επιθυμια του αυτη.
Καλο του ταξιδι.

helorus είπε...

Πόσα αντικείμενα αλήθεια χρειαζόμαστε για να ζήσουμε; Κοιτάζω γύρω μου, κοιτάζω προς έναν τεράστιο σωρό από πράγματα κι απλώς αναρωτιέμαι.

prasino liker είπε...

helorus
-----------
Eιναι η αληθεια οτι πολυ λιγα ειναι αυτα που μας χρειαζονται.Ομως και τα πραγματακια κανουν την ζωη μας πιο χαρουμενη.
Καλο σου βραδυ.

ολα θα πανε καλα... είπε...

@prasino liker:

Κάποτε το περιμένω το κοχύλι σου,με μεγάλη χαρά!

hasapi grammata είπε...

mia kalispera kai apo emas!!!

safis perigrafi!

prasino liker είπε...

oλα θα πανε καλα
----------------
Θα γινει και αυτο.



Ηasapi grammata
----------------
Καλησπερα και απο εμενα.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Πράσινο λικεράκι μου,

Σε μκρό κρυστάλλινο ποτηράκι, οι περιγραφές σου εξαιρετικές, κι ας μην είναι οπτικές, έχει κι αυτό την ομορφιά του, από δυο σκαναρίσματα κι έξω απ’ την πόρτα.

Κοινά μας γνωρίσματα,
τα βιβλία, οι σελιδοδείκτες, τα γυαλιά, το κινητό που σιχαίνομαι, αλλά εν τέλει απέκτησα γιατί με ψάχνανε… και προκαλούσα αλλεπάλληλα ισχαιμικά επεισόδια…

φιλι

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Υστερόγραφο: χαρίζεις πράγματα, αν σου τα ζητήσουν; Πότε θα με φωνάξεις στο σπίτι σου…;

χε χε χε…

prasino liker είπε...

Γιαννη καλησπερα,
Αν θα ελθεις Χανια με χαρα να σου δωσω πραγματακια.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Α, τέλεια!

Έβγαλα και το εισιτήριο, έτσι κι αλλιώς τα Χανιά συγκαταλέγονται στις πιο αγαπημένες μου πόλεις, έχω ξανάρθει, μιας και είναι η ιδιαίτερη πατρίδα ενός καρδιακού μου φίλου, από αρχαιοτάτων χρόνων λέμε τώρα…

φιλί ξανά

Halinaria είπε...

Όταν ήμουν παιδί πίστευα πως όλα τα πράγματα έχουν ψυχή.
Έγραφα με το ένα μολύβι για λίγο και μετά επαιρνα το άλλο μήπως ζηλεύει. Αν έκλεινα δυνατά την πόρτα του δωματίου μου αμέσως την φιλούσα λίγα εκατοστά πάνω απο το πόμολο, να την παρηγορήσω. Χάϊδευα το παλιό ψυγείο που νόμιζα πως γκρίνιαζε απο μοναξιά. Και ποτέ δεν έγραφα με ένα στυλό μέχρι να τελειώσει το μελάνι όλο. Πίστευα πως έτσι μόνο μπορούν να πεθάνουν.
Δενομάστε με τα πράγματα γιατί ακομα κι αν δεν έχουν ψυχή δική τους, έχουν λίγη απο την δική μας. Έχουν λίγο απο τον θυμό μας εκεί που έχουν ραγίσει απο τα χτυπήματά μας, λίγο απο τη θλίψη μας εκεί που έχουν μουσκέψει απο τα δάκρυά μας. Και οι τοίχοι των σπιτιών κρατούν πάντα μέσα τους τις δονήσεις απο τα γέλια των παιδιών.
Όταν ήμουν παιδί πίστευα πως όλα τα πράγματα έχουν ψυχή... και ακόμη το πιστεύω.

prasino liker είπε...

Halinaria
--------------
Eιναι πολυ ιδιαιτερος ο τροπος που συμπεριφερεσαι στα αντικειμενα.Αληθεια και εγω πιστευω οτι ολα εχουν ψυχη .Οι πετρες ,η αμμος κτλ κτλ.Οταν εγω ημουν μικρη ,πηγαινα πισω απο το ραδιο ,για να ανακαλυψω την ψυχη του που το εκανε να μιλαει.Μου αρεσει ομως και να τα μοιραζω.Θελω να δωσω αυτο που αρεσει στον αλλο.Καποια φιλη μου ειπε οτι αυτο δηλωνει ελλειψη αγαπης και προσπαθω με αυτο τον τροπο να κερδισω τα χαμενα συναισθηματα.Ειλικρινα δεν το κανω γι αυτο.Τελος παντων χαρηκα που τα ειπαμε.
Καλη σου μερα.

Ανώνυμος είπε...

τα περιεγραψες τοσο ομορφα...καλύτερα κι απο φωτογραφία :)