Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

Οι 7+7 λαθος κινησεις μου.

Τους βιβλιοφιλους τους κερασα σοκολατακια.Τωρα τον Axis Mundi και τον Thogia πρεπει να τους κερασω απο ενα ποτακι για να ειναι πιο ευπεπτα και οχι τοσο οδυνηρα τα ελαττωματα μου.
1) Ισχυρογνωμων .Ο αλλος παθαινει απο την επιμονη μου.Τον κανω να μενει παγωμενος στον χρονο.Βεβαια το καταλαβαινω οτι εχω αδικο.Ομως δεν ξερω τι με πιανει και επιμενω.
2)Φοβερα σπαταλη.Μπορω σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα να κανω φυλλο και φτερο τα χρηματα μου.Δεν εχω καλη διαχειρηση.Αγοραζω δωρα και πραγματακια για τους αλλους ακομα και οταν δεν ειναι η γιορτη τους η γενεθλια.Αν δω κατι και μου αρεσει ,αμεσως σκεφτομαι οτι αυτο ταιριαζει στον ταδε η την ταδε και το παιρνω.Για μενα κανενα βιβλιο ,καρτουλες και γενικα ψιλοπραγματα.Αν καποιος με εξυπηρετησει αμεσως νιωθω υποχρεωμενη.
3)Καθε φορα χανω τον προυπολογισμο γιατι πεφτω εξω με την απλοχερια μου.
4)Δεν ξερω ποτε ποσο κανει κατι που ψωνιζω απο τα καθημερινα.Πχ φρουτα ,λαχανικα ,τροφιμα κτλ κτλ.Δεν συγκρινω ποτε τις τιμες για να επιλεξω το φθηνοτερο μαγαζι .Παιρνω παντα ποσοτητες ,ειδικα στα φρουτα.
5)Λεω τα κατα συνθηκη ψεματα οταν ξερω οτι η αληθεια θα πληγωσει.
6)Χαριζω πολυ ευκολα τα πραγματα μου.Απο ρουχα, κοσμηματα μεχρι αντικειμενα του σπιτιου.Δεν εχω τιποτα περιτο.Αν σου αρεσει κατι ,αμεσως θα σου το δωσω η αν δεν γινεται θα σου το αγορασω.Φυσικα πολλες φορες εξαφανιζω και τα πραγματα των συγκατοικουντων οι οποιοι δεν συμφωνουν οπως καταλαβαινετε με αυτη μου την γαλαντομια .Εχομε ομηρικους καυγαδες.
7)Δεν ειμαι καλη νοικοκυρα.Δεν λεω παντα προσπαθω ,μαγειρευω ,καλω φιλους ,αλλα λιγη ακαταστασια και σκονη θα βρειτε.
8)Μιλαω δυνατα οταν θελω να σε πεισω οτι αυτο που λεω ειναι σωστο.
9)Μου αρεσουν τα σοκολατοειδη και γενικα τα γλυκα.Σε δειπνο οταν μας καλουν ,το μονο που σκεφτομαι ειναι αραγε τι γλυκο θα υπαρχει μετα;
Οσο για τις τυψεις ,κανω μετανοιες στο γυμναστηριο.
10)Μου αρεσει ο υπνος.Ειναι σκετη απολαυση.
11)Ημουν πολυ συντηρητικο ατομο.Εχασα πολλες ευκαιριες στην ζωη μου ,οπου αν ειχα αλλη συμπεριφορα και οχι να με τρωνε οι ενοχες θα ειχα βγει κερδισμενη.Τωρα ειναι λιγο καλυτερα.
12)Δεν οδηγω,δεν εχω κινητο,δεν ξερω απο τεχνολογια,δεν τρωω κρεας ,ψαρι και οτιδηποτε ζωντανο.Δεν μπορω να το αγορασω αλλα και ουτε να το μαγειρεψω.
13)Δεν επισκεφτομαι γιατρους.Χτυπα ξυλο δηλαδη.Ειμαι των εναλλακτικων και γενικα της υγιεινης διατροφης.Δεν φοβαμαι αν θα πεθανω.
14)Πολλες φορες προσπαθω να δινω συμβουλες στους αλλους.Μεγα λαθος.
Αυτα φιλοι μου ειναι τα ελαττωματα μου.Κατα τα αλλα ειμαι παιδι απο σπιτι,εχω καλους τροπους και δεν θα μετανοιωσετε που με εχετε στην παρεα σας.

36 σχόλια:

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αυτά είναι πταίσματα... κατά τα άλλα μια χαρά σε βρίσκω!

Καλημέρα :)

osela είπε...

φυσικά και δεν μετανιώνουμε που σ' έχουμε στην παρέα μας
(σου περισσεύει κανα κότερο να μου χαρίσεις?)
φιλακια λικεράκι!!!

H.Constantinos είπε...

Ολοκληρωμένα περιγραφικό!
Οι θετικές πλευρές όλων αυτών, είναι επίσης γνωστές...

Angel Vs Life είπε...

den vrisko oles tis kiniseis sou lathos :o)

prasino liker είπε...

Το τερας της Αμαθειας
------------------------
Λες οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο δυσκολα;


Οselaki
-----------
Μηπως σου κανει ενα ιστιοφορο με εμπειρο Skipper;Βεβαια δεν σου υποσχομαι οτι μπορεις να φθασεις μεχρι Αγ.Μαυρικιο αλλα στα γυρω Ελληνικα νησια ,μια χαρα θα τα καταφερει.

Constantine
--------------
Σε ευχαριστω που βλεπεις θετικα τα πραγματα.


Angel
----------
Ενας αγγελος δεν λεει τιποτα κακο.Αν και βλεπει το στραβο,σιωπα.

osela είπε...

εντάξει λικεράκι,
αν έρθεις παρέα, το κανονίζουμε!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λικεράκι μου, εγώ λοιπόν θα σου πω τα 7+7 προτερήματά σου:))

1)Ισχυρογνώμων = Έχω άποψη και θέλω να την στηρίζω

2)Σπάταλη και 3) Χάνω τον προϋπολογισμό = Αγαπώ τους φίλους μου και θέλω με κάθε τρόπο να τους δείχνω αυτή μου την αγάπη.

4)Δεν ξέρω ποτέ πόσο κάνει κάτι που ψωνίζω από τα καθημερινά = Δεν ασχολούμαι με ασήμαντες λεπτομέρειες

5)Λέω τα κατά συνθήκη ψέματα όταν ξέρω ότι η αλήθεια θα πληγώσει = Δεν μου αρέσει να πληγώνω τους άλλους

6) Χαρίζω πολύ εύκολα τα πράγματα μου = Είμαι γαλαντόμα και ανοιχτοχέρα

7) Δεν είμαι καλή νοικοκυρά = έχω πολύ πιο σημαντικά ενδιαφέροντα από το να ξεσκονίζω και να σφουγγαρίζω

8) Μιλάω δυνατά όταν θέλω να σε πείσω ότι αυτό που λέω είναι σωστό = έχω το θάρρος του λόγου μου

9) Μου αρέσουν τα σοκολατοειδη και γενικά τα γλυκά = Μου αρέσουν τα σοκολατοειδη και γενικά τα γλυκά επειδή είμαι η ίδια πολύ γλυκός άνθρωπος

10) Μου αρέσει ο ύπνος = μου αρέσει να ξεκουράζομαι, να παίρνω δυνάμεις, για να είμαι πιο δημιουργική

11) Ήμουν πολύ συντηρητικό άτομο. Έχασα πολλές ευκαιρίες στην ζωή μου = …αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού

12) Δεν οδηγώ, δεν έχω κινητό, δεν ξέρω από τεχνολογία, δεν τρώω κρέας ,ψάρι και οτιδήποτε ζωντανό = είμαι οικολόγα και ενδιαφέρομαι για το περιβάλλον και την υγεία μου

13) Δεν επισκέπτομαι γιατρούς = είμαι υγιής

14) Πολλές φορές προσπαθώ να δίνω συμβουλές στους άλλους = ενδιαφέρομαι για όλους και προσπαθώ να τους βοηθήσω όσο μπορώ με την πείρα μου

Φιλάκια:)))

Caesar είπε...

Kανείς δεν είναι τέλειος ;))

prasino liker είπε...

Ελενα
-------
Με λιγα μπαχαρια και περισοτερα καρυκευματα μαλλον καλυπτονται τα μειον και βλεπεις τα συν .Εσυ σαν υπεροχη δημιουργος τα εφερες απο εδω και απο εκει και με παρουσιασες με προτερηματα.
Σε ευχαριστω.

Oselaki
------------
Αχ να φθασει γρηγορα το καλοκαιρακι.



Caesar
-----------
Mπα ,δεν βλεπω προκοπη απο κανενα.
Λες να πουμε του Thogia που ασχολειται με ρομποτικη να φτιαξουμε τον τελειο;

Ra Ma είπε...

Μου άρεσε που με την επιμοπνή σου κάνεις τον άλλο να μένει παγωμένος στο χρόνο!!!!

Μια χαρά! Καλημέρα λικεράκι και δεν έχω μετανοιώσει για την παρέα σου!

leila είπε...

το να μοιραζεσαι πραγματα και το να εχεις ανοιχτη καρδια δεν ειναι πλην.. ειναι καλη καρδια, στο βαθμο δεν βλαπτει εσενα την ιδια.. απο τα υπολοιπα να σχολιασω το 9, γιατι απο μικρη ημουν τρελαμμενη με τα γλυκα! φαγητο δεν τρωω, αλλα οσο για γλυκα εχει ππελωρια και τεραστια αδυναμια!
για το 11, εφοσον το αντιλαμβανεσαι και το καταγραφεις, ειναι ενα βημα παραδοχης και διορθωσης οσων πραγματων θελεις να αλλαξεις..
στο 12, διαφωνω, αφου βλογγαρεις!!

καλημερα :smile:

leila είπε...

οπου :smile: ισον :-)
(δεν ξερω γιατι στον blogger δεν εμφανιζεται..)

leila είπε...

Α!ουτε αυτο εμφανιζεται.. ενα χαμογελο ηταν..

(και σορυ για τα πολλαπλα σχολια.....)

βασίλης είπε...

Ταιριάζουμε σε πολλά (και στους γιατρούς).Συνηθισμένα όλα σου τα ελκαττώματα. Τελικά αυτό που μας διαφοροποιεί είναι τα προτερήματα και γι αυτα άλλοι θα πρέπει να μιλήσουν. Φιλιά

NdN είπε...

Καλημέρα Λικεράκι! Ειλικρινά σε βρίσκω μια χαρά και φυσικά δεν έχω μετανοιώσει για την παρέα σου!

Θα σταθώ μόνο σε ένα "αρνητικό". Αυτό για το συντηρητικό άτομο. Δεν μου είχες δώσει τέτοια εντύπωση. Θα στοιχημάτιζα κιόλας ότι κάνεις πάντα αυτό που λέει η καρδιά σου και όχι αυτό που προτάσσει η λογική. Επομένως αναλαμβάνεις και ρίσκα. Μάλλον, έκανα λάθος;;

Κατά τα άλλα μια χαρά σε βρίσκω!

Και μια ερώτηση...δλδ αφού δεν τρως ψάρια και κρεατικά, μόνο λαχανικά και όσπρια τρως; Δηλαδή ούτε καν τη σπεσιαλιτέ των Χανίων (κουνέλι στιφάδο); :))

prasino liker είπε...

Marconi
----------
Πολλες φορες επιμενω παραπανω απο οτι πρεπει.Γνωριζω οτι εχω αδικο ,εκει εγω.Δεν ξερω γιατι το κανω,δεν μπορω να βρω απο που προερχεται.Φυσικα αυτο συμβαινει με τους δικους μου.Με τους παραεξω ειμαι πολυ ευγενικη και διαλλαχτικη.Δεν εχω τασεις αυτοπροβολης.
Καλα να περασεις αυτες τις ημερες.


Leila
---------
Ειμαι λατρης της σοκολατας.Τα αλλα γλυκα ακολουθουν με σειρα επιθυμιας.
Βλογγαρω οπως λες,αλλα θα εχεις διαπιστωσει οτι μονο ενα τυπο γραφης χρησιμοποιω,χωρις φωτο,χωρις μουσικη χωρις κατι ιδιαιτερο .Εχουν μεινει ολα σε σταθερη παρουσιαση.Ετσι οπως τα αφησε ο ξενιτεμενος εξαδελφος που μου δημιουργησε το ιστολογιο.Τον περιμενω το Πασχα για ανακατασκευη.Προσεφερθη ο Vagnes για ανακαινηση ,αλλα φοβαμαι μην πατησω κατι λαθος και χαθουν ολα.
Σε ευχαριστω για το χαμογελο.Σου ευχομαι να περασεις και να διασκεδασεις ομορφα αυτες τις ημερες.

prasino liker είπε...

Bασιλη
-----------
Ο μονος γιατρος που επισκεφτομαι οχι και τοσο συχνα ειναι ο οδοντιατρος.Δυστυχως δεν μπορω να τον αποφυγω.Δεν νομιζω οτι το ελλατωμα μου να εξανεμιζω τα χρηματα για βλακειες πολλες φορες ειναι συνηθες φαινομενο.Η να δινω τα πραγματα μου.
Καλα τα δικα μου δεν πειραζει.Οι αλλοι τι φταινε ,μεχρι βεβαια να το καταλαβουν ,οτι εχω εξαφανισει και τα δικα τους.Σκεφτομαι οτι αντι για τρια μπλουζακια ,μπορεις να βολευτεις και με δυο.
Τελος παντων, ισως σε μια προηγουμενη ζωη να ημουν ενα ατομο που τα ηθελε ολα και τωρα κανω το αντιθετο.
Καλο τριημερο Βασιλη σε σενα και στους πρωταγωνιστες των υπεροχων παραμυθιων σου.

prasino liker είπε...

Νdn
----------
Μεγαλωσα πολυ συντηρητικα.Πολλα πραγματα δεν ηταν επιτρεπτα σε μενα να συμβουν.Ενιωθα οτι ημουν ενα βημα παραπανω απο την ηλικια μου.Δεν συμβαδηζα ποτε με τα χρονια .Δεν ντυθηκα ποτε μασκαρας και γιαυτο αυτες τις ημερες τις μισω.Δεν στερηθηκα υλικα πραγματα.Ταξιδεψα πολυ ,και ταξιδευω ,γνωρισα πολυ κοσμο ,γενικα εχω μια πλατεια αντιληψη των πραγματων.Μεσα απο την δουλεια μου εξελιχθηκα ,μεσα απο το διαβασμα ανακαλυψα ενα αλλο κοσμο που με βοηθησε να ειμαι πιο ελευθερη στις σκεψεις και στο να αποδεχομαι την διαφορετικοτητα του αλλου.Δικαιολογω πολυ ευκολα, δεν κραταω ποτε κακια ,συγχωρω και ποτε δεν θελω να φερω τους ανθρωπους που ειναι διπλα μου σε δυσκολη θεση.
Δεν εχω μαθει να κρινω αρνητικα.
Τωρα οσο αφορα την διατροφη μου,λατρευω τα φρουτα.Απειρες ποσοτητες.Λαχανικα ,τυρι ,γαλα.Οσπρια σπανια ,δεν μου αρεσουν ,αυγα επισης που και που .
Τιποτα ζωντανο για πανω απο εικοσι χρονια δεν εχω φαει.Δεν μου λειπει και δεν θα το αναζητησω ποτε.Δεν το κανω απο θεμα υγειας ,για να ζησω περισσοτερο ,αλλα επειδη τα λυπαμαι.Μου ειναι φοβερα δυσκολο ακομα και να τα μαγειρεψω.
Οσο για τις σπεσιαλιτε που λες, υπαρχουν απειρες στην κρητικη κουζινα.
Σε ζαλισα.Καλα να περασεις ,αν και εσεις δεν θα εχετε τριημερο .Φυσικα ολα ειναι σχετικα .

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου καλή μου...χαχχχαχχα! χαχχχαααααχα! γέλασα λίγο με αυτά που γράφεις έλα μωρέ μη κάνεις έτσι ντάξει...δεν είσαι και σαν κάτι άλλα 'ανθρωπόμορφα τέρατα'που κυκλοφορούν κατά καιρούς έξω..σιγά τα ελλατώματα..ελλατωματάκια για την ακρίβεια...αλλά συμφωνούμε στο 1,το 9,και το 12...ούτε εγώ τρώω κρέας..(μπλιάχ!!)..τρώω όμως λίιιγο ψάρι,θαλασσινά πού και πού....και έχω κινητό...ούτε σένα σου αρέσει το κρέας ε;;;δε χάνεις και τίποτε...μη νομίζεις...ωραίο ποστάκι!!Αθανασία.

prasino liker είπε...

Αθανασια
-----------
Σε ευχαριστω που με τα λογια σου,
κανεις τα ελλατωματα μου να φαινονται ηρωικες πραξεις.
Ειλικρινα εχω μπερδευτει και εγω.Δεν θυμαμαι πια σχολη εχω τελειωσει ;
Την Κλασικη ,την Ρομαντικη,την Νατουραλιστικη για να εχω τετοιες αναφορες.
Καλα να περνας παντα ,και να απολαυσεις το τριημερο με πολλες σερπαντινες και χαρτοπολεμο.

NdN είπε...

Λικεράκι δεν με ζάλισες καθόλου! Είναι ευχαρίστηση μου να μιλάω μαζί σου!

Καλά αυτά που γράφεις, αλλά έχω όμως μία παρατήρηση. Ισως να μεγαλωσες πολυ συντηρητικα όπως λες, αλλά από τη στιγμή που έχεις μια πλατεια αντιληψη των πραγματων η οποία προήλθε από τη συναναστροφή με άλλους λαούς και είσαι πιο ελευθερη στις σκεψεις και αποδέχεσαι την διαφορετικοτητα του αλλου, πλέον είσαι ένας ιδιαίτερα προοδευτικός άνθρωπος. Αυτός εξάλλου είναι και ο ορισμός της προοδευτικότητας, και πίστεψε με δεν έιναι πολλοί αυτοί που το έχουν καταφέρει!

Καλα να περασεις και εσύ και να έχεις ένα ευχάριστο 3ήμερο!

vagnes είπε...

...αν παιρνεις γεμιζουν τα χερια σου
αν δινεις γεμιζει η ψυχη σου
αν δινεις και παιρνεις γεμιζει η ζωη σου...

Η ψυχη σου ειναι γεματη,
η ζωη σου θα γεμιζει, οσο συνεχιζεις να μας αφηνεις να σου δινουμε την ψυχη μας

prasino liker είπε...

Ndn
----------
Oλα ξεκινανε απο σεβασμο,ειλικρινεια και ελευθερια στις σχεσεις με τους ανθρωπους που βρισκονται διπλα μας.
Σε ευχαριστω που διαβασες τα κειμενα μου.Αν θα ελθεις Χανια ,θα φροντισω για τα μεζεδακια.
Να περνας παντα ομορφα εκει στο υπεροχο Λονδινο.

Vagnes
--------
Θεωρω πολυ τυχερο τον εαυτο μου να μπορω να μοιραζω τις σκεψεις μου με ανθρωπους συναισθηματικους,
αισθησιολατρες και μεγαλειωδεις.
Σε ευχαριστω για αυτο που μου εγραψες.Ναι θα αφηνω την ζωη μου ανοικτη να δεχεται την ψυχη σας.
Καλο τριημερο Vagnes.Nα περασεις ομορφα και χαρουμενα με την οικογενεια και τους φιλους σου.

Kaveiros είπε...

Δε βαριεσαι, ολοι μια πο τα ιδια ειμαστε:)

Mariel είπε...

Σε περιμένει μια προσκλησούλα!
Φιλί γλυκό

βασίλης είπε...

Σ ευχαριστώ λικεράκι μου. καλά να περνάς κι εσυ. Φιλάκι

fish eye είπε...

μπααα..στο μονο που ταιριαζουμε ειναι στην αγαπη για τα γλυκα,αντε και για τη φοβια προς τους γιατρους..
σ αγαπαω ομως..
φιλια

prasino liker είπε...

Kaveire
-----------
Για αλλους ειναι πιο ευπεπτα και για αλλους οχι.


Μariel
-----------
Ευχαριστω πολυ θα ανταποκριθω.

Φεγγαραγκαλιες
-----------------
Καλο ειναι να υπαρχει ποικιλια.
Ετσι για να μην υπαρχει ρουτινα στην ζωη μας και μεταξυ μας.
Καλα να περνας παντα.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Είσαι χρυσή καρδιά και καλό,πολύ καλό παιδάκι!

kat. είπε...

συγνώμη βρε αγάπη μου αλλά θα συμφωνήσω με το ν. 14. οντως.. μεγάλο λάθος!
το έχω και εγώ!!!! και προσπαθώ να μην το κάνω.. οχι γιατί δεν το αξίζουν "οι άλλοι" που ακούνε τις συμβουλές, αλλά γιατί όσο και αν έχουμε καλή διάθεση δεν μπορούμε να σώσουμε κανέναν..

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
--------------------
Σε ευχαριστω αλλα πολλες φορες γινομαι και πολυ κακο παιδακι.


Kat
-------
Λες ,λες Ασε που καταναλωνεις χρονο,
λογια ,διαθεση και αυτοι τιποτα.Θα κανουν αυτο που θελουν.
Οποτε σε συμβουλευω να το καταργησουμε.

Ανώνυμος είπε...

προτερηματα ή ελαττώματα δεν έχει σημασιά λικεράκι..

Ανθρωπος να είσαι πάνω απ'όλα και να λειτουργεις με την καρδια... Αυτό είναι το μεγαλύτερο προτέρημα και το μεγαλύτερο ελάττωμα ταυτόχρονα..το ν' αγαπάς και να μισάς, το να πληγώνεις και να πληγώνεσαι, το να χαίρεσαι και να κλαίς κ.ο.κ...

Εσύ νομίζω αυτό το ξέρεις καλα..

καλημέρα και απο μένα (αν και αργησα λίγο να αφήσω σχόλιο, μπορώ να πώ ότι με απασχόλησε αρκετα αυτη την εβδομάδα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά τελικά στο να ξέρεις ποια είναι πραγματικά τα ελαττώματα σου)

prasino liker είπε...

Votsala sto pani
-------------------
Καλησπερα και απο εμενα.Η αληθεια ειναι οτι τα ελλατωματα μας ας μην πληγωνουν τους αλλους.Για τον εαυτο μας τα πραγματα γινονται πιο επιεικη.

Ανώνυμος είπε...

ώστε αυτά είναι τα συστατικά για ένα απολαυστικό πράσινο λικέρ!

Crazy Tourists είπε...

Αυτό με τα γλυκά κι εγώ το παθαίνω!! Συνέχεια όμως!!!

CrazyTourist2

prasino liker είπε...

Ηλιογραφε
-------------
Σε ευχαριστω για την καλη σου προθεση να εκτιμησης το λικερακι.

Crazy Tourists
------------------
Απολαυση και μετα τυψεις.