Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Τραγουδαω για να πω Σ αγαπω.

Πολλες προσκλησεις αυτο τον καιρο.Η Mariel θελει να με κανει να πω με τραγουδι το σ αγαπω στο ετερον ημισυ.Δεν μπορω να της αρνηθω.Ομως ειμαι αρκετα φαλτσα ,ετσι εγω θα σιγομουρμουριζω τα λογια και οι μουσικοι ας αναλαβουν τους ρολους τους.
Λοιπον εχω αναψει κερακια .Ανοιχτα ολα τα παραθυρα για να μπαινει η μυρωδια της θαλασσας (Οταν αγαπας δεν υπαρχει περιπτωση να κρυωσεις).Το φεγγαρι εχει φροντισει να στειλει την λαμψη του ,η ορχηστρα πανω σε μια αορατη εξεδρα ,το πρασινο λικερακι σε δυο κρυσταλλινα ποτηρια και εγω με ολη μου την αγαπη του λεω.
//Υοu light the skies,up above me
A star ,so bright ,you blind me
Dont close your eyes
You and me we can ride on a star
we can rule the world
Yoy and me we can light up the sky
If you stay by my side//
Ενα κομματι απο το τραγουδι του συγκροτηματος //Take That// Rule the World.
Oμως επειδη δεν θελω να τελειωσει μονο με αυτο η βραδεια ,του λεω και μερικα λογια σαν και αυτα
//Μεσα στα μαλλια σου πεταω
τις στιγμες μου μεθαω
σ αγαπω και φευγω
Πανω στα δυο σου χερια λιωνω
Ενα στιχο σκοτωνω παρε με μαζι σου//
Απο το τραγουδι των// Μπλε// Φοβαμαι.
Τωρα νομιζω οτι θα ξερει ,οτι για παντα θα τον αγαπαω και οτι θα ειναι για μενα ενα πολυ ομορφο κομματι της ζωης μου.

34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Λικεράκι μας...άχ τί ωραία πολύ ωραίο το ποστάκι..πολύ γλυκό... όταν αγαπάς κάποιον βρίσκεις εκατομμύρια τρόπους γιανά του το πείς...χιλιάδες..όταν τον αγαπάς πραγματικά,αληθινά,τίμια.. αχ εγώ που αγαπώ (και πολύ),που είμαι πολύ ερωτευμένη τελευταία και που δεν μπορώ με τίποτε να το πώ (για σοβαρούς λόγους)σε αυτόν που αγαπώ;;; τί να κάνω;;μήπως μπορώ να κάνω και τίποτε;;....ούφ έτσι είναι η αγάπη και ο έρωτας... περίεργος,μυστύριος,δύσκολος...και συχνά πονάει...Αθανασία.

prasino liker είπε...

Γλυκεια Αθανασια
----------------
Πολλες φορες ειναι πραγματα που θελομε να πουμε με λογια.Δυσκολευομαστε λιγο ειναι η αληθεια.Ομως ας κανομε μια ευχη οπως
ο Walt Disney σε μια ταινια του.
//When you wish upon a star ,makes no difference who you are,everything your heart desires will come true,if you wish upon a star,like Dreamers do.Στα αστρα Αθανασια βλεπουμε την ανωτερη ποιοτητα του εαυτου μας.Συμβολιζουν αυτο που εχομε την δυνατοτητα να γινουμε.Δεν ειμαστε απλα ανθρωποι ,μπορουμε να γινουμε κατι παραπανω απο αυτο.Σου ευχομαι ολοψυχα αυτο το σ αγαπω να το πεις.Δεν ξερεις ποτε τι γινεται.Αυτο που νομιζεις αδυνατο ,καποτε γινεται πραξη.
Καλη σου μερα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κάποτε θεωρούσα σαν το μεγαλύτερό μου ελάττωμα, το ότι ήμουν φοβερά αυθόρμητη. Ολοι μπορούσαν να καταλάβουν το πως αισθάνομαι ή νοιώθω. Ειδικά τα θετικά μου συναισθήματα, δεν μπορούσα με τίποτα να τα κρύψω. Για τα αρνητικά κατέβαλα μεγάλες προσπάθειες. Θυμάμαι την μητέρα μου να μου λέει "Κράτα και τίποτα για τον εαυτό σου, μην τα βγάζεις όλα στη φόρα"
Λικεράκι μου κοιτάζοντας πίσω, λέω πως ευτυχώς που πρόλαβα και είπα σε όλους όσους ήθελα πόσο τους αγαπώ, πόσο σημαντικοί ήταν για μένα, πόσο όμορφα ένοιωθα μαζί τους. Δεν θα μ΄άρεσε να μην το ξέρουν:)
Τι όμορφα που του τραγούδησες το σ' αγαπώ!! Και η φωνή σου δεν ήταν καθόλου μα καθόλου φάλτσα. Ρώτα και το "πολύ όμορφο κομμάτι της ζωής σου", να δεις που το ίδιο θα σου πει:))

Angel Vs Life είπε...

take that, e? prototypi epilogi :o)

prasino liker είπε...

Ελενα
------------
Οπως εδινα ηθελα και να παιρνω.Ετσι πιστευα οτι γινεται στις σχεσεις των ανθρωπων.Η πορεια μου εδειξε οτι ο τροπος που εκφραζομαι ισως να μην ειναι ο ιδιος με του αλλου.Εφθασα λοιπον να μην διεκδικω απο τον αλλο αυτο που δεν μπορει να μου δωσει.Αγαπη μονοπλευρη;Δεν ξερω.Ομως νιωθω οτι αυτο που η ψυχη μου με οδηγουσε να κανω ηταν το σωστο.Σεβομενη την ελευθερια της εκφρασης του αλλου ,εφθασα στο να λεω Οτι ναι ειμαι πολυ τυχερη που αγαπησα και αγαπω ακομα.

prasino liker είπε...

Αngel
--------
Μου αρεσει πολυ η μουσικη.Ακουω ραδιο και μαλιστα ενα συγκεκριμενο σταθμο στα Χανια τον Seventh Sky.Εχει αρχισει να εκπεμπει απο το 1993 .Απο τοτε ειμαι φανατικη ακροατρια του.Εχει ξενη μουσικη και πολλες φορες φευγω απο το σπιτι και το ραδιο παιζει.Ειμαι λιγο οπισθοδρομικη ,μια και δεν εχω εξελιχθει σε ακουσματα απο το Internet η με τους καινουργιους τροπους της τεχνολιγιας.

vagnes είπε...

Αν στην οπισθοδρομιση ειναι τοσο ομορφα, κρατα μου μια θεση...

ILive2LoveMe είπε...

Καλημέρα κι από μένα:) Διάβασα το blog σου και οφείλω να ομολογήσω πως μου αρέσει πολύ. Είναι όμορφο να τραγουδάς και να εκφράζεις την αγάπη με οποιοδήποτε τρόπο.Όταν αγαπάς δεν υπάρχει φάλτσο στη φωνή, αλλού μπορέις να βρεις χιλιάδες φάλτσα αλλά όχι εκεί. Κι ακόμη κι αν δεν υπάρχει η τρομερή καλλιφωνία, έχεις πιάσει τον τόνο σωστά. Έτσι ακριβώς όπως η καρδιά πιάνει με προσοχή το ποτήρι για να πιει το λικεράκι που της προσφέρει τόση ευχαρίστηση. Καλή σου μέρα γλυκιά μου και να αγαπάς πάντα από τον αέρα που αναπνέεις μέχρι ότι θεωρείς για σένα πιο πολύτιμο. Φιλιά

prasino liker είπε...

Vagnes
----------
Με μεγαλη χαρα.Αν και πρεπει να ομολογησω οτι πρεπει λιγο να ξεφυγουμε απο την οπισθοδρομηση.

prasino liker είπε...

ilive2loveme
---------------
Καλως ηλθες.Σε ευχαριστω για τα λογια και τις σκεψεις σου.Θα τα λεμε.

Caesar είπε...

Ωραία ατμόσφαιρα, μέσα στην παραζάλη των απεργιών κλπ.
Οταν αγαπά κανείς όλα γίνονται πιό όμορφα :)

ILive2LoveMe είπε...

Καλώς σε βρήκα :) να 'μαστε πάντα καλά και να τα λέμε, καλή σου νύχτα και φιλιά.

prasino liker είπε...

Caesar
------------
Ναι .Ειναι πολυ ομορφο οταν αγαπας.
Χωρις να ζητας ανταλλαγματα.

leila είπε...

μα αμα αγαπας δεν εισαι φαλτσα.. ειναι και αυτο ενα στοιχειο που αρεσει στον αλλο γιατι ειναι μερος απο σενα, ειναι η διαφορετικοτητα σου.. ειναι ο μοναδικος τροπος να το λες.. μα και δεν ειναι αναγκης να τραγουδας τελεια.. η αγαπη εκφραζεται με απλα πραγματα..
το τραγουδι των take that δεν το ξερω.. αλλα το τραγουδι των μπλε εχει ομορφη μελωδια..

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αν το νοιώθεις, ψιθύρισε το, φώναξε το... ΤΡΑΓΟΥΔΑ το!

Καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

τέτοιες στιγμές το πράσινο γίνεται κυπαρισσί και λάμπει......

Desposini Savio είπε...

πανέμορφο..

prasino liker είπε...

Leila
-----------
Mπορεις να ακουσεις το τραγουδι των //Take that// στο You tube.Ειναι πολυ ωραιο.


Τερας της μαθησης
------------------
Το αριστουργημα της αγαπης ειναι μια συμφωνια που παιζεται πανω στα λεπτοτερα αισθηματα μας.


Ηλιογραφε
------------
Η τεχνη της αγαπης συνισταται σε μια διαρκη αναπροσαρμογη χρωματων,αισθηματων κτλ κτλ

Desposini
----------------
Σε ευχαριστω.

vagnes είπε...

Ανοιγω τη πορτα ενος blog και διαβαζω τον τιτλο:
Τραγουδαω για να πω Σ αγαπω
και αισθανομαι πως το λεει για μενα, διαβαζοντας τις απαντησεις της, στα σχολια που της κανουν, καταλαβαινω πως το λεει σε ολους...
και γεμιζω χαρα...

Σ ευχαριστουμε και σου ανταποδιδουμε

prasino liker είπε...

Vagnes
---------
Εισαι ανεκτιμητος και το ξερεις.Σας αγαπω ολους αυτο ειναι αληθεια.Θελω να ξερετε οτι στην πορεια της ζωης μου ,σας ανακαλυψα,με δεχθηκατε και με τις σκεψεις σας με βοηθησατε να νιωθω οτι δεν ειμαι μονη.Μακαρι να μπορουσα να σας γνωρισω.Μακαρι να μας δωθει η ευκαιρια να πιουμε ενα πρασινο λικερακι μαζι.Ισως καποτε γινει.Μεχρι τοτε να ξερετε οτι η καρδια μου ειναι ανοιχτη και οτι μπορω θα κανω για εσας φιλοι μου και φιλες.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Kαλημέρα!
Πόσο τρυφερά λόγια!
Εύχομαι, η πλευρά που τα εισπράττει,να έχει την ίδια καρδιά με τη δική σου!

NdN είπε...

Γεια σου Λικεράκι!

Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να πούμε σε κάποιον ότι τον αγαπάμε. Εμένα μου αρέσει να το λέω ψιθυριστά και...συνήθως όταν η άλλη λείπει. Δεν ξέρω αν υποδηλώνει κάτι. Δεν έχω ψάξει να βρω για να είμαι ειλικρινής.
Πάντως έχει περάσει καιρός από τότε...

Take that...εξαιρετική επιλογή!

Καλή σου νύχτα!

prasino liker είπε...

Oλα θα πανε καλα
-----------------
Αυτα που ενιωθα και νιωθω μου αρεσει να τα προσφερω απλοχερα στον αλλο.Η ανταποδωση βεβαια δεν γινεται με ιδιους τροπους.Τωρα δεν με πειραζει .


Ndn
-------
Ποσο χαιρομαι που εχω μια Λονδρεζικη καληνυχτα με μυρωδια απο Βιεννη.
Πιστευω να περασες ομορφα.Οσο για την αγαπη που λες ψιθυριστα ακομα και οταν λειπει το ετερον ημισυ να ξερεις οτι η ηχω υπαρχει σκορπισμενη στον χωρο.Αυτη το αντιλαμβανεται.
Καλο βραδυ απο τα Νοτια μερη.

osela είπε...

όμορφα τραγούδια διάλεξες λικεράκι, ωστόσο, δεν το ξέρει ήδη?

prasino liker είπε...

Oselaki
------------
Το ξερει και πολυ καλα μαλιστα.

zero είπε...

Πολυ σωστη σε βρισκω.
Το τραγουδι αυτο ειναι φανταστικο.

Ra Ma είπε...

Τα λόγια παύουν να είναι φάλτσα όταν μιλάνε για αγάπη.

Καό βράδυ αγαπημένο λικεράκι.

prasino liker είπε...

Zero
-------
Καλως ηλθες.Σε ευχαριστω γι αυτο που λες.


Marconi
-----------
Kαλο βραδυ και απο εμενα στο πολυ γλυκο Studio Marconi.

bluesmartoula είπε...

Λικεράκι μου, αυτό το τραγούδι των Μπλέ είναι από τα ωραιότερα...
Σε καληνυχτίζω

prasino liker είπε...

Blue και εμενα μου αρεσει παρα πολυ.
Σε ευχαριστω.Καλη σου μερα.

zero είπε...

Τιποτα, να'σαι καλα.

Mariel είπε...

Tι όμορφες επιλογές, ήξερα εγώ τι παιχνιδάκι σου πρότεινα!
Φιλιά γλυκά βραδινά

Alkmini είπε...

Nαυπλιο καλει Χανια
Χανια ακουει?

prasino liker είπε...

Μariel
---------------
Nαι !Ωραια η προσκληση σου.


Aliki
---------
Σε ακουω Αλικη.Παντα το Ναυπλιο ειναι ενας αγαπημενος προορισμος.