Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Ωδη στο φεγγαρι!!!

Καπου υπαρχει αυτο το μικρο, το μεγαλο, το ασπρο ,το απο κιμωλια φτιαγμενο.Μερικες φορες το πρωι δεν προλαβαινει να κρυφθει και το βλεπουμε μαζι με τον ανατελλοντα ηλιο να φιγουραρει φιλαρεσκα στον ουρανο.Το πως φευγουν τα αστερια μπροστα στο φεγγαρι ειναι γνωστο.Το πως μπαινει το φεγγαρι στο σπιτι και κρυβεται στο μπαουλο μαζι με τα ρουχα σου και στα αρωματιζει ειναι παλι γνωστο.
Μερικες φορες χαμογελα στα νερα και αλλαζει χρωματα και διαθεση.Την σκαλα κατεβαινει πηδωντας σαν μπαλακι και στο τελευταιο σκαλι σπαει σαν ροδι.
Φευγει για το δασος με το δισακι του και σμιγει με τα αλλα αγριμια.Αγρια τριανταφυλλα ο ισκιος του μυριζει.Παιδι το επαιρνα και κοιμομασταν μαζι στο στενο μου κρεβατι.
Οταν ειναι πανσλεληνος το αποφευγω.Προτιμω το καθημερινο φεγγαρι.Αυτο που βαζουν κοκκαλακι στα μαλλια τους τα κοριτσια.
Στην φυλακη οι εγκλειστοι το φανταζονται σιδερενια μπαλα να σπασει τους τοιχους και την βαρια πορτα.Στην ποιηση κανει οτι θελει και συνεχως μεταμορφωνεται.Γυαλινη σφαιρα φεξε μου να βρω τον δρομο του ερωτα μου ,να μαθω γραμματα του Θεου τα πραγματα.
Καπου χτυπανε τα κυματα ,καπου χτυπανε τα βηματα ,μπορει και στο φεγγαρι.
Απο την //Ποιητικη Αδεια// του Γιαννη Κοντου δημοσιευμενο στην εφημεριδα πριν πολλα πολλα χρονια.

32 σχόλια:

adaeus είπε...

... Ναι όντως το φεγγάρι το παρακολουθώ πάντα, καμιά φορά και το πρωί. Συνήθως και το καλοκαίρι όταν κολυμπώ ύπτια νωρίς το πρωί πολλές φορές το προλαβαίνω στο γαλάζιο ουρανό! Καλό υπόλοιπο Κυριακής :)

zero είπε...

Παρα πολυ καλο ποστ.
Tην καλησπερα μου.

ILive2LoveMe είπε...

Fly me to the moon
And let me play among the stars
Πολύ όμορφο ποστ , να 'σαι πάντα καλά! Πολλά φιλιά!

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

"Προτιμω το καθημερινο φεγγαρι.Αυτο που βαζουν κοκκαλακι στα μαλλια τους τα κοριτσια."

ωραιο κειμενο.

καλησπερα

Caesar είπε...

[..σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι
με το φεγγάρι στα μαλλιά...]
..........
(Λ. Παπαδόπουλος)

Ανώνυμος είπε...

Αααχχχ..Εγώ ταξίδεψα πάλι..! Ευχαριστούμε! :)

"Stop and stare..I think I'm moving but I go no where...Look at the bright stars fading so.."

Καλησπέρα λικερακι!

prasino liker είπε...

Adaeus
---------
Kαι σε μενα αρεσει να οδηγω το βλεμμα μου στο φεγγαρι.Μια υπεροχη σκηνη που θα μου μεινει για παντα, ηταν ενα πρωινο ,το φεγγαρι δεν ειχε χαθει ακομα ,πανσεληνος,να βγαινει απο ενα ερειπωμενο σπιτι αναμεσα σε δυο φοινικες και ενα ασπρο περιστερι να ακολουθει την διαδρομη του.


Zero
--------
Καλησπερα και απο εμενα και σε ευχαριστω που το διαβασες.Υπαρχουν πραγματα στην καθημερινοτητα μας που μας οδηγουν πολυ πιο πανω απο το μηδεν.

prasino liker είπε...

Ilive2love me
---------------
Ειμαι ετοιμη για το ταξιδι.Αστερια περιμενετε με,ερχομαι να παιξω μαζι σας.


Δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα
----------------------------------
Καλως ηλθες στην φεγγαρενια παρεα.Να ξερεις οτι τα κοκκαλακια στα μαλια των κοριτσιων εχουν πυγολαμπιδες που λαμπουν σαν τα διαμαντακια.

prasino liker είπε...

Caesar
----------
Nιωθω τα δακρυα των αστεριων που θα χασουν για λιγο το φεγγαρι ,μια και θα ειναι πανω στα μαλια μου.

Votsala sto pani
-------------------
Πως να μην ταξιδεψει κανεις με τετοιο οδηγο στις καταγαλανες διαδρομες;

ολα θα πανε καλα... είπε...

Μου αρέσει το λευκό φως του φεγγαριού πάνω στα πρόσωπα και στα αντικείμενα,στα πόδια,στο κάτω μέρος του κρεββατιού,τις καλοκαιρινές κυρίως νύχτες.
Γλυκό φεγγαράκι.

Ανώνυμος είπε...

Το φεγγάρι. Ο συνδετικός μας κρίκος με πρόσωπα που αγαπάμε και δεν είναι κοντά μας.Όμως βλέπουμε το ίδιο, το ένα και μοναδικό φεγγάρι.

Caesar είπε...

Νάσαι σίγουρη πως θα είναι δάκρυα χαράς & ευτυχίας αγαπητό Likeraki !

prasino liker είπε...

Ολα θα πανε καλα
--------------------
Γλυκο και παντοτινα αγαπημενο.



Despinak
-------------
Ομως καθε φορα ειναι ακομα πιο ομορφο.

Caesar
------------
Σε ευχαριστω.Να μην εχω τυψεις λοιπον.

bluesmartoula είπε...

Ως γνήσιο καρκινάκι, λατρεύω το φεγγάρι
Η ωδή του, δε, άψογη λικεράκι μου
Γλυκειά καληνύχτα

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλό μήνα να έχεις!

Για την ωδή στο φεγγάρι θα ξανάρθω... :)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Διαβάζοντας την ανάρτηση σου, σκεφτόμουν αυτό το τραγούδι!

Και χάρηκα πολύ που υπήρχε αυτό το video στο youtube! Στο αφιερώνω!

Να είσαι πάντα πολύ καλά!

prasino liker είπε...

Blue
-------
Καλο μηνα Blue.Να λαμπεις οπως το φως του φεγγαριου.


Τερας της μαθησης
---------------------
Σε ευχαριστω για το τραγουδι.Υπεροχο πραγματι.
Καλο μηνα .
Και σε ευχαριστω για τις ευχες σου και ανταποδιδω.

Ra Ma είπε...

Όποια ώρα και να το δεις, όπως και να το δεις πάντα θα είναι μαγευτικό και μοναδικό για τον καθένα μας.

Και αυτό το απόκομα φυλαγμένο με τα άλλα το είχες?

Καλό μήνα και καλό βράδυ likeraki!!!

vagnes είπε...

...κι' αν η ψυχη μας
φεγγαρολουστη
τη νυχτα,
μερα κανει...

prasino liker είπε...

Μarconi
----------
Tι να κανω που εχω μαζεψει οτι μπορεις να φανταστεις.
Καλη σου μερα και φεγγαροστολισμενη.



Vagnes
--------------
Μακαρι να λαμπει η καθημερινοτητα μας και η ζωη μας ολη οπως το φεγγαρι.
Να εισαι καλα Vagnes.

Angel Vs Life είπε...

tsoulithra sto feggari exeis kanei? :o)

fish eye είπε...

προτιμω αυτο που βαζουν κοκκαλακι τα κοριτσια..
εμενα παλι μου αρεσει και το αλλο το ολοστρογγυλο,στο χρωμα της φωτιας και του ροδιου..τοτε που κανουν μαγια οι μαγισσες..μακρια σε κοσμους αλλους..

φιλι καληνυχτας λικερακι μου..σε πεθυμησα!!

NdN είπε...

Καλημέρα Λικεράκι,

Δυστυχώς τις περισσότερες νύχτες μου το κρύβουν τα σύννεφα του Λονδίνου. Θυμάμαι όμως τα καλοκαίρια που ξαπλώναμε στην αμμουδιά και χαζεύαμε τα αστέρια γύρω από τη φωτιά στη χαλκιδική. Τις ατελέιωτες βόλτες στην παραλία της Θεσσαλονικής από το παλιό Λούνα Παρκ (εκεί που σήμερα δεσπόζει ένα άσχημο ορθογώνιο που λένε ότι είναι μέγαρο μουσικής) ως το λιμάνι. Και πολλά ακόμα που τώρα πια συμβαίνουν once in a blue moon! :)

prasino liker είπε...

Angel
----------
Oχι δεν εχω κανει.Θα πρεπει να ειναι καταπληκτικα.Την αλλη φορα,
ειδοποιησε με οταν θα βρεθεις στην παιδικη χαρα μηπως και μπορεσω να ελθω.


Φεγγαραγκαλιες
--------------
Μαλλον εισαι η αγαπημενη του φεγγαριου και σε εχει γεμισει αγκαλιες.


Ndn
-------
Mην στεναχωριεσαι.Μεχρι να ελθεις για τις διακοπες ,θα σου στελνω λιγες Ελληνικες φεγγαρενιες λαμψεις.Θα βρω τον τροπο.Αφησε μονο μια μικρη χαραμαδα στο παραθυρο σου για να μπουν.
Καλο βραδυ.

Ιφιγένεια είπε...

"Θα πιω απόψε το φεγγάρι και θα μεθύσω και θα πω αφού πονάς για κάποιον άλλο, ρίξε μαχαίρι να κοπώ ...Κι όταν με κόψει το μαχαίρι, μετανιωμένη θα μου πεις ,πάρε του φεγγαριού το δάκρυ κι από το αίμα να πλυθείς . Kι εγώ θα κόψω το φεγγάρι, θα σ' το καρφώσω στα μαλλιά και σαν πλαγιάσουμε θα έχω τον ουρανό στην αγκαλιά . Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε , ξανά στα στέκια τα παλιά , σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι με το φεγγάρι στα μαλλιά ".
Καλό απόγευμα !

Alkmini είπε...

ξεχνιεται το φεγγαρακι κατι πρωινα και πιανει κουβεντα με τον ηλιο. τα λενα σαν παλιοι γνωριμοι, μεχρι να του βαλει τις φωνες η μαμα φεγγαρινα να παει γρηγορα για υπνο. στελνει φεγγαροφιλακι στον ηλιο και φευγει γρηγορα γρηγορα.
φιλακα λικερακι μου.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλό Σαββατοκύριακο λικεράκι μου φεγγαροστολισμένο:)))

ILive2LoveMe είπε...

Kαλησπέρα γλυκό μου Likeraki :) Έχεις μια πρόσκληση για ένα blogoπαίχνιδο! Καλό ΣΚ και πολλά φιλιά!

prasino liker είπε...

Ιφιγενεια
--------------
Αχ Αυτο το φεγγαρι ,τι τραβαει με μας.


Aliki
---------
Ετσι ειναι.Θελει να δει και να νιωσει πως ειναι η ζωη την ημερα.

Ελενα
--------
Υπαρχουν συνταγες με φεγγαρενιες γευσεις;


ilive2loveme
---------------
Σε ευχαριστω για την προσκληση.Θα ανταποκριθω.

Kaveiros είπε...

Μυστηρια αγαπη το φεγγαρι...

osela είπε...

λικεράκι
δεν ξέρω πότε θα παντρευτώ και ποιος θα είναι ο τυχερός (ψώνιο), αλλά από μικρή ήθελα να παντρευτώ στην πανσέληνο του αυγούστου!!! τόσο πολύ μ' αρέσει.

prasino liker είπε...

Οselaki Σου το ευχομαι με ολη μου την ψυχη.Τελεια επιλογη!