Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2007

Αφιερωμενο σε ολους τους σκεπτομενους της 16 Σεπτεμβριου

Πορευτηκα σε αυτο τον μακρυ δρομο για την ελευθερια.Προσπαθησα να αποφυγω τα παραπατηματα,εκανα μερικα λανθασμενα βηματα στην πορεια.Εμαθα ομως το μυστικο,οτι οταν καποιος σκαρφαλωσει στην κορυφη ενος ψηλου λοφου,το μονο που διαπιτωνει,ειναι πως πρεπει να σκαρφαλωσει σε πολλους ακομα .Σταματησα για μια στιγμη να ξαποστασω ,να κλεψω με τα ματια την εικονα του υπεροχου τοπιου που με περιβαλει,να κοιταξω πισω στο βαθος, στην κατευθυνση απο την οποια ερχομουν.Δενμπορω ομως παρα να ξεκουραστω για ενα μονο λεπτο διοτι η ελευθερια συνεπαγεται ευθυνες και δεν πρεπει να χασομερησω αφου εχω πολυ δρομο να κανω ακομα.
Νelson Mantella
γραμμενο στο ημερολογιο μου στις 29/11/1999

4 σχόλια:

Shades είπε...

Μετά από μια καταιγίδα πάντα έρχεται ένας λαμπρός ήλιος.. μετά από ένα μεγάλο βουνό υπάρχει ένα ακόμα μεγαλύτερο.. και μετά από ένα κερδισμένο όνειρο πάντα θα υπάρχει το επόμενο.
Καλώς σε βρήκα καλή Κυριακή.

Shades είπε...

Καλημέρα και πάλι λικέρ μου!! Αν και παίρνω το ρίσκο να χαρακτηριστώ αλκοολικός θέλω να πω δυο λόγια για το σχόλιό σου.
Ο άνθρωπος είναι το χειρότερο ζώο που υπάρχει στη φύση.. κλέβει.. σκοτώνει.. και χίλια δυο άλλα όχι για την αυτοσυντήρηση όπως τα ζώα αλλά στο δρόμο για την δόξα.. στο δρόμο για την προσωπική καταξίωση και το χρήμα.
Ίσως δεν έχουμε καταλάβει ότι η ευτυχία είναι αλλού και όχι σ’ αυτά.
Πριν κάποιο καιρό είχα ένα ατύχημα που με κράτησε αρκετά σπίτι.. πιστεύω ότι ακόμα και αυτή η στιγμή μου έδωσε ένα μήνυμα.. είδα το κόσμο και τον εαυτό μου με άλλα μάτια.
Τώρα βέβαια είμαι μια χαρά και καλύτερος άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

"Ο άνθρωπος είναι άνθρωπος, όμως ο δρόμος είναι μακρύς"

prasino liker είπε...

Ηλιογραφε,
αν εχομε κλεισει θεση στο Οrient Express ,μαλλον θα αργησομε να φθασομε,εκτος και αν ειναι το Eurostar που θα μας κοντινει την αποσταση.
Καλη σου μερα.