Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Γεια σας φιλοι

Γεια σας φιλοι που ακομα ξενυχτατε.Τα παντα το βραδυ δυσκολευουν,δεν συμφωνειτε και εσεις΄΄ολα αυτα που μας περ ιβαλλουν ασκουν ενα μυστηριο συναισθημα στην ψυχη μας.Υπαρχουν καποιες νυχτες διαφορετικες απο τις αλλες.Μαλλον πρεπει να στησωμε αυτι .Ηχοι ,βοες φυσημα του ανεμου και ολα αυτα μας ταξιδευουν σε ερημικες ακτες .Με τρομαζει το σκοταδι .Ειμαι ανημπορη οταν φευγει η λαμψη των αστρων, να αντιμετοπισω το ρευστο τοπιο.Μια καταπληκτικη καρτουλα δωρο απο την αγαπημενη μου ξαδελφη με εκανε να ονειρευτω για αποψε.Και εγω με την σειρα μου για καληνυχτα, σας στελνω ενα σοκολατακι μαζι με ενα μπουκετο απο γιασεμια.
prasinoliker.

2 σχόλια:

ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ατσαλάκωτος είπε...

Πράσινο λικέρ καλησπέρα, σ' ευχαριστώ για το σοκολατάκι με το μουσικό περιτύλιγμα.
Χαίρομαι πολύ που επικοινώνησες μαζί μου και απάντησες συμμετέχοντας σ' αυτήν την γέφυρα της μπλογκόσφαιρας, και της συμπαντική διάστασης του διαδικτύου.
Εδώ υπάρχει πεδίο λαμπρό και άπειροι κοινωνοί των ανησυχιών σου, που δεν φαντάζεσαι. Όσο για τους αρωματισμένους φάκελλους και τους κλασικούς τρόπους επικοινωνίας, αυτοί δεν χάθηκαν ποτέ θα τους βρεις ν'αναπαύονται στο αρχέτυπο της γνώσης και της ανάγκης μοιραστούμε τις σκέψεις μας.
Νύχτες μαγικές να χεις λοιπόν στην σφαίρα των ιστολογίων.