Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Μελαγχολια του Σεπτεμβρη

Αερακι δροσερο και μυρωδατο .η συνειδητοποιηση του Σεπτεμβρη.Κυλα και ακολουθω το ρευμα του.Δεν εχω αλλη επιλογη,αποριψης η μη.Πρεπει να τον βιωσω οπως μου προσφερεται .Τα χρωματα λιγο μουντα ,ο αερας γεματος απο την αλμυρα της θαλασσας.Το φως λιγο ελλατωνει την ενταση του και γενικα ακολουθουν μερες ανακαταταξεων.,και περισυλλογης.
Καλο σαββατοκυριακο φιλοι μου
και οπως λεει ο Οδυσσεας Ελυτης.
///// Να εκφραζεστε σαν ενα περγαμοντο στην πρωινη δροσια//////

17 σχόλια:

Shades είπε...

Αχ και να ήξερες πόσο θα ήθελα να μυρίζω τον αέρα κι αυτή την αλμύρα της θάλασσας στη πανέμορφη πόλη σου.
Μου έχει λείψει.

prasino liker είπε...

Shades
Ζω διπλα στην θαλασσα ,την λατρευω και παντα βρισκω αφορμη να την απολαμβανω.Σου στελνω μερικες σταγονες αρμυρας ,μεσα σε ενα τεραστιο κουτι ,δεμενο με φιογκο.
Δεν ξερω να σου τις στειλω διαδυκτιακα.
Δεν εχω κολλησει στα κουτια ,αλλα ετσι δεν θα πεταξουν.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Kι εγώ δε ζω κοντά σε θάλασσα,σήμερα όμως πήγα κοντά της και πόσο μου άρεσε να βλέπω αυτό το απέραντο μπλε,κάτω από έναν συννεφιασμένο,φθινοπωρινό ουρανό!
Καλησπέρα και από εδώ.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Όμορφο να ξαπλώνεις τη νύχτα,
μ’ ανοιχτή τη μπαλκονόπορτα
να φέρνει αληθινό αέρα,
όχι ψευτοδροσερό από κουρασμένο κλιματισμό.

Κι ας φέρνουν περισυλλογή τα βιαστικά σκοτάδια
και τα παράξενα σύννεφα…

Πάντα,
μετά από τόσο πολύ ήλιο
χρειαζόμαστε τη δροσιά της άλλης εποχής, που θα χρωματίσει κόκκινα τα φύλλα στα δέντρα, που θα ζωγραφίσει για μας ένα αλλιώτικο τοπίο.
Για τις μέρες που το απολαμβάνουμε
και τις νύχτες που το φανταζόμαστε…

Χάρηκα που σε γνώρισα,
δειλό πρώτο φιλι

prasino liker είπε...

ολα θα ειναι καλα
Να ξερεις οτι με αυτη την προτασουλα
///ολα θα ειναι καλα ///και κοντα στην θαλασσα πολλα πραγματα αλλαζουν.
Να εχεις μια υπεροχη Κυριακη.

prasino liker είπε...

Γιαννη Φιλιππιδη
Σε ευχαριστω για τα υπεροχα λογια σου.Ομως ο Σεπτεμβρης παντα κουβαλαει μια μελαγχολια ,μια διαθεση
λιγο αρνητικη και μια αγωνια για το τι θα ακολουθησει .Ο ηλιος απαλυνει αυτες τις σκεψεις.
Ναι κοιμαμαι με ανοιχτο το παραθυρο και ο θορυβος της θαλασσας ειναι μια
μαγεια.
Αποδεκτο το φιλι σου και εγω σε κερναω ενα πρασινο λικερ ,σε μικρο κρυσταλλινο ποτηρι.
Καλο σου βραδυ.

Shades είπε...

Έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές στη πόλη σου και κρατώ αυτές τις αναμνήσεις μέσα μου.

prasino liker είπε...

Shades
Εισαι παντα καλοδεχουμενος και εσυ και οι ανθρωποι που ειναι διπλα σου.
Καλη Κυριακη.

osela είπε...

ένα πράγμα είναι χειρότερο από το φθινόπωρο και την μελαγχολία του: ο χειμώνας.
Είμαι απροσάρμοστη, συνειδητά, παρόλο που το σκηνικό επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο.
Κρατάω το καλοκαίρι μέσα μου, νομίζω έτσι επιβιώνω.

ολα θα πανε καλα... είπε...

@prasino liker:

Ευχαριστώ!

prasino liker είπε...

Osela
Ειδικα ο Ιανουαριος και Φεβρουαριος ειναι σκετη μαυριλα.Τι να κανομε ;Θα το αντιμετοπισομε με αισιοδοξια και δεν ξερεις ,ισως να ειναι καλυτερα.
Καλη σου μερα.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου πράσινο λικέρ......αυτό το περγαμόντο είναι η φωτογραφία! :)

prasino liker είπε...

Ηλιογραφε
Πραγματι η φωτο ειναι ενα περγαμοντο
αν και μου κανει περισσοτερο για τριανταφυλεννιο λουκουμακι.
Καλη σου μερα .

Ανώνυμος είπε...

O Σεπτέμβρης είναι μαγικος.

Για δες εδώ γι αυτό που με ρώτησες.
http://www.paulpottsofficial.com/

βασίλης είπε...

Μπήκε φθινόπωρο και η διάθεσή μας σοβαρεύει, αλλά πάντα η καρδιά μας ανοιχτή.

prasino liker είπε...

Amo
Σε ευχαριστω πολυ.
Ειναι συγκλονιστικη η ολη πορεια του.Δεν ξερω ,αλλα το προσωπο του,οι εκφρασεις του μου βγαζουν μια θλιψη και συναμα ,θελω να τον αγκαλιασω και να του πω οτι τον θαυμαζω.Με αγγιξε πολυ.

prasino liker είπε...

Βασιλη
Καλο φθινοπωρο και σε σενα.
Μακαρι ολες αυτες οι καρδιες των μπλογκοφιλων να ενωθουν για ενα καλυτερο μελλον.