Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

Συννεφοπαρεα

Λογω τεχνολογικης αγνοιας ,αδυνατω να σας στειλω φωτογραφια τα κυματα που σχεδον εχουν φτασει μεχρι το δρομο κοντα στο σπιτι μου.[Βεβαια το κειμενακι το ειχα γραψει στο προχειρο ,οταν ειχαμε κυματα,γιατι σημερα η θαλασσα ειναι σχεδον λαδι].Ετσι λοιπον που παρατηρουσα την μανιασμενη θαλασσα ,και τα συννεφακια να πηγαινοερχονται,[ουτε συννεφα εχει σημερα ο ουρανος] μου ηρθε εμπνευση.
Τι θα λεγατε ,αν γινομαστε μια συννεφοπαρεα.Ο καθενας θα ειχε το συννεφακι του.Θα μεταφεραμε λιγες αποσκευες για να μην τσακιστουμε και θα ταξιδευαμε. Για που ;Μα οπου
επιθυμουσαμε .Σε κοσμους φανταστικους ,σε κοσμους μαγικους ,σε αλλες σφαιρες ,σε αλλα συμπαντα.Θα ριχναμε βεβαια και καμμια ματια στους γηινους.Ταξιδευοντας , και με πιο αερατο μυαλο ,θα δικαιολογουσαμε πιο ευκολα τις χιλιαδες αδυναμιες που η μονοτονη ζωη της γης μας δημιουργει.Θα χαμογελουσαμε γιατι θα ανακαλυπταμε ποσο μικρα και ασημαντα ,πολλες φορες ειναι ολα αυτα που καταδυναστευουν την καθημερινοτητα μας.Με την επιστροφη μας δε απο το συννεφοταξιδο ,θα προσπαθουσαμε για μια πιο ζουμερη ζωη.
Μαλλον για παιδικο διηγημα μου κανει,αλλα η εμπνευση ειναι εμπνευση.
Καλο απογευμα σε ολους τους συννεφοταξιδευτες.

21 σχόλια:

ολα θα πανε καλα... είπε...

Αν λεγόσουν Μαρία,τότε θα ήσουν μια άλλη Μαρία Νεφέλη!
Καλησπέρα!

prasino liker είπε...

Oλα θα πανε καλα
Μαρια δεν με λενε,αλλα θα μου αρεσε να με φωναζουν Νεφελη.

ερμία είπε...

καλησπέρα στη συννεφοπαρέα σου..
διάβασα τα προηγούμενα posts σου κι είναι πολύ τρυφερά.
κι επιτέλους βρήκα κάποιον πιό καινούριο απο μένα στο "χωριό" :-)

Ατσαλάκωτος είπε...

Ταξίδι στα σύννεφα με λίγες αποσκευές και σε εναρμόνιση με γη και ουρανό.
Γιατί όχι, η φαντασία μπορεί να οδηγήσει την σκέψη σε άλλους ορίζοντες και να βάλει στην καθημερινότητα μας ουσία και ζωντάνια.
Ας σπάσουμε λοιπόν τους κώδικες και ας νιώσουμε λίγο πιο ζωντανοί.
Το ρισκάρουμε; Καλό μας ταξίδι!!!!

prasino liker είπε...

Ερμια
Ναι ειμαι μονο ολιγων ημερων ,σε αυτο το περιεργο παιχνιδι.

prasino liker είπε...

Ατσαλακωτε
Καλο ταξιδι να εχομε ολοι,αν και δεν νομιζω πρωτη εγω ,να ξεκολησω.
Ισως σε καποια αλλη συννεφιασμενη μερα ,θα δουμε.

GhostHunter είπε...

Μια ζωή ρισκάρω...
Γιατί όχι και τώρα?

Μέσα λοιπόν...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα....γιατί όχι; όπως είπε και ο ποιητής "Με τη λογική μπορείς να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ογδόντα ημέρες, ενώ με τη φαντασία μπορείς να κάνεις το γύρο ογδόντα κόσμων σε μία ημέρα!"

prasino liker είπε...

Ghosthunter
Ενταξει, θα κλεισω θεσεις.πες μου μονο τι προτιμας.Business ,First class ,Economy;
Kαι καλο μας ταξιδι.
Ηλιογραφε,
Ετοιμασε φωτογραφικες μηχανες ,ογδοντα κοσμοι ειναι αυτοι.
Καλημερα

osela είπε...

λικεράκι

Τα σύννεφα κάτω από τον ήλιο δεν είναι???
Θα κάνουμε ηλιοθεραπεία ε?
Πάμε Αγ. Μαυρικιο???
Έχω το κατάλληλο μαγιό!

prasino liker είπε...

Οsela
Aφου ο καθενας θα εχει το συννεφακι του ,φυσικα παμε οπου θελομε...
Ωραια ιδεα ο Αγ.Μαυρικιος.Φυγαμε.
Μεχρι την αναχωρηση, καλη σου μερα.

melomenos είπε...

φύγαμε με το συννεφάκι μας
άντε και η πορεία μας να ειναι πάντα με χαμόγελα!
κι όταν η μοναξιά σου
σφίγγει την καρδιά
σαν κι αυτό το βράδυ
όταν η πίκρα σου ξεχειλίζει...
οταν τις νύχτες η σκέψη σου ξαγρυπνά
ενας κλέφτης-γητευτής θα τρυπώνει δίπλα σου...
αυτος που θα έχεις στο μυαλό σου μόνο
και με το χαμόγελο του θα κλέβει την παράσταση...
και θα σε παρασύρει
από σύννεφο σε σύννεφο!

καλό σου βράδυ :)

prasino liker είπε...

Μελωμενε
Οι νεραιδουλες σου ,μου υποσχεθηκαν οτι θα μου τον φερουν .Περιμενω.
Καλο βραδυ.

Crazy Tourists είπε...

Περίσεψε κανένα μικρούλι συννεφάκι για δύο τρελοτουρίστες;

CrazyTourist2

prasino liker είπε...

Crazy tourist2
Μα φυσικα .Ετσι και αλλιως μια τρελλοπαρεα ειμαστε ολοι.

Shades είπε...

Κράτα μου ένα μικρό και απαλό δίπλα στον Ghost.. οι σκιές κοντά πάντα...

prasino liker είπε...

Shades
Οπως επιθυμεις.Θα σας κλεισω θεση σε μεγαλυτερο συννεφακι. ο Ghost περικυκλωμενος απο φαντασματα οπως δηλωνει συμφωνα με το καινουργιο του avatar,εσυ με σκιες χρειαζεστε περισσοτερο χωρο.
Καλο μας ταξιδι.

H.Constantinos είπε...

Ναι, κι εμένα μου κάνει γιά παιδικό διήγημα. Αλλά μου αρέσει το concept!

γιώργος είπε...

'όταν κοιτάς από ψηλά,
μοιάζει η γη με ζωγραφιά'...
λες να το κάνουμε πράξη;;;
καλά μας ταξίδια...

την καλημέρα μου...

prasino liker είπε...

Constantine,
Μην το ψαχνεις τωρα αν ειναι παιδικο η οχι,κλεινω θεση και για σενα,εκτος και αν θελεις να ελθεις με το οχημα.
Καλη σου μερα.
γιωργο,
Παρε και τα πινελα σου ,Θα μας χρησιμευσουν.
Καλη μερα και σε σενα.

Ανώνυμος είπε...

τι τυχη να ζεις δίπλα στη θάλασσα...μου λειπει πολυ...