Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Μαγικο κουτι και οι συνταξιδιωτε ς μου.

Αγαπημενοι μου,
Ελπιζω να μην σας γινω κουραστικη,αλλα εχω να σας αποκαλυψω κατι.Απο την στιγμη που αρχισα να ασχολουμαι με το μαγικο κουτι,εχω εξαφανισθει απο τα μερικως γηινα.Με μικρα βηματα ,σιγα σιγα την εκανα οπως λενε.Με εχουν χασει και εκπλησσονται.Τωρα το θελω αυτο.Ισως το να αφηνω την ζωη μου να με οδηγει ,χωρις να κανω σχεδια για το μελλον να ειναι μια ανακουφιση.
Μαθαινω παρα πολλα απο σας φιλοι μου .Ονειρευομαι μεσα απο τις καταπληκτικες εικονες και συνταξιδευω μαζι σας στον κοσμο της μουσικης.Τα βιβλια μου θα μεινουν νεκρα ,παγωμενα στην βιβλιοθηκη μου.Ομως τωρα ανακαλυπτω εναν καινουργιο κοσμο.
Βεβαια τα ματια μου κουραζονται και εχω πειξει στο κολλυριο,αλλα ολα εχουν ενα τιμημα.
Για σημερα θα σας προσφερω φρουτα ,κομμενα σε ενα κολωνατο γυαλινο μπωλ,πασπαλισμενα με αχνη ζαχαρη και καψαλισμενο αμυγδαλο ,μαζι με ενα μπουκετο λουλουδια του αγρου.Δεν ειμαι κοιλιοδουλη.Ειμαι φοβερα ολιγαρκης ,αλλα μου αρεσουν τα ωραια σερβιρισμενα πιατα.
'''''''''Γιατι μας ελκυει το τελος των πραγματων;Γιατι κανεις πλεον δεν υμνει την αυγη ,ενω ολοι υμνουν την δυση;Γιατι μας ελκυει περισσοτερο η πτωση της Τροιας απο οσο οι περιπετειες των Αχαιων.Γιατι ενστικτωδως σκεφτομαστε την ηττα του Βατερλω,και οχι την νικη;Γιατι η τραγωδια εχει κερδισει ενα σεβασμο που η κωμωδια δεν κατορθωνει να προκαλεσει;Γιατι αισθανομαστε οτι το ευτυχισμενο τελος ειναι παντα ψευτικο;Γιατι οι νικημενοι ειναι για την μνημη οι νικητες;Γιατι ο βιαιος θανατος ειναι τωρα τοσο ευκολος ;Στο περιφημο κειμενο για την '''σαγηνη του ολεθρου'''''ο Χορχε Λουις Μπορχες παρατηρει οτι η εποχη μας ειναι ικανη μονο για την τραγωδια και την ελεγεια.Ο εφιαλτης ειναι αρκετα πιο ελκυστικος απο το ονειρο.
Καλημερα σε ολους

10 σχόλια:

Ατσαλάκωτος είπε...

Είδες τελικά τι μπορεί να κρύβει ετούτο το μαγικό κουτί;
Υπάρχουν πολλά ταξίδια που δεν ταξιδέψαμε, πολλά όνειρα που δεν κάναμε, πολλές ψυχές που δεν ανιχνεύσαμε και κυρίως υπάρχει η υπέρτατη έκφραση του εγώ, ο άλλος.
Αυτή είναι μαγεία του να περάσεις το μήνυμα σου απέναντι και να γίνεις κοινωνός της κάθε ξεχωριστής στιγμής.

ΥΓ. Πράσινο Λικεράκι σε καληνυχτώ κερνώντας σε ένα κοκτέιλ όνειρα κάτω από κουνιαριστό φεγγάρι που απλά λικνίζεται στην αύρα των πιο φωτεινών μας διαθέσεων.

prasino liker είπε...

Ατσαλακωτε Καλησπερα
Πολλες φορες ,εχω σκεφθει ,οτι μηπως
πρεπει να σταματησομε αυτο το ψαξιμο,μηπως μας ειναι αρκετο ενα ταξιδι, ενα ονειρο, μια αναζητηση, μηπως τα κανομε ανω κατω στην ζωη μας και ολα αυτα δεν οδηγουν πουθενα και ασ λενε ολοι για την συνεχη εγρηγορση.Μηπως ολα αυτα οδηγουν στην ουτοπια ,μηπως αυτο το συνεχες τρεξιμο,μας στερει την ελευθερια μας;Ας ειναι.Σε ευχαριστω για το πιο ωραιο κερασμα .
Καληνυχτα.

Ανώνυμος είπε...

Καλωσόρισες στο μαγικό κουτί, εδώ που οι σκέψεις των ανθρώπων συναντιούνται και χωρίς να γίνομαι υπερβολικός θα έλεγα πως η τηλεπάθεια "υλοποιείται". Πράσινο λικέρ μ΄αρέσεις, γιατί είσαι απαισιόδοξη και ευγενική


"Γιατί ο άνθρωπος ονομάζει πεπρωμένο μόνο ότι τον συντρίβει;" όπως είπε και ο Αλμπέρ Καμύ.

prasino liker είπε...

Ηλιογραφε,
Σιγουρα μια ζωη γεματη,δεν ειναι υποχρεωτικα τελεια.
Παντα να γραφεις ,και να ζεις με τον ηλιο μεσα στην ψυχη σου .Οχι θλιμμενα ηλιοτροπια.

GhostHunter είπε...

Να προσέξεις όμως γλυκιά μου.
Παν μέτρον άριστο...που έλεγαν και οι σοφοί αρχαίοι.
Εδώ ο κόσμος είναι όμορφος αλλά μη ξεχνάς ότι βασίζεται σε μια ουτοπία...

Καληνύχτες

prasino liker είπε...

Ghosthunter
Eχεις δικιο .ομως αυτο το παν μετρον αριστον ,ειναι που πνιγει τον αυθορμητισμο μας.

GhostHunter είπε...

Ο αυθορμητισμός καλός είναι και ευτυχώς (ή δυστυχώς) διαθέτω μπόλικο. Απλά θέλει λίγο προσοχή.
Το "πνίγει" ή παρόμοιες λέξεις είναι αρκετά βαριές.
(Αυτα τα λέω και σε μένα, εντωμεταξύ...)

Αν βγάλεις συμπέρασμα από τα παραπάνω γράψε μου... ούτε εγώ ο ίδιος δεν βγάζω... :))))

Χαμογελάκι :)

prasino liker είπε...

ghosthunter
ναι χαμογελασα,ειναι η αληθεια οτι πολλες φιλοσοφιες ριχνομε καθημερινα
αλλα τι να κανομε μια και καταγομαστε απο τα ονειρα.
Καλο Σαββατοκυριακο .

ολα θα πανε καλα... είπε...

Σκέφτηκα με προσοχή τα λόγια σου και καταλήγω στο συμπέρασμα πως σε αυτην τουλάχιστον τη φάση,με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο ένα ταξίδι,μια αναζήτηση από ένα βιβλίο.Και σου μιλά κάποιος που είναι παιδιόθεν βιβλιοφάγος!

βασίλης είπε...

Σε ευχαριστώ για τα φρουτάκια. Όλα χρειάζονται. Και οι φίλοι από εδώ, και η ενημέρωση αλλά να μην είμαστε και τελείως κολλημένοι με κάτι. Αλλά σε κάθε περίπτωση όταν μοιράζεσαι κάτι το κάνεις δυνατότερο.